13 Aralık 2013

Üç Boyutlu Kart

Tchibo'dan aldığım ganimetlerle yakın arkadaşıma doğum günü kartı yaptım. Yaklaşık toplam 7 sayfa (her biri başka tema, yılbaşı, doğum günü, evlilik vb.) ve her sayfada 4 farklı şekil olmak üzere 28 tane daha yapabilirim yehuu :)

Tabii diğer aldığım malzemelere de ihtiyacım oldu o da ayrı mevzu :)

İşte kartım :)


Üç boyutlu kart yapım seti bu şekilde


İçinde etiketleri, kullanma kılavuzu var....


Fakat kart setine ve şekillendiriciye de ihtiyacım oldu....


Önce beğendiğim kart şablonunu kesip, krem rengi karta yapıştırdım. Zaten yapıştıracaklarım da belliydi. Arkalarına çift taraflı bant ekleyip, şekiller üst üste gelecek şekilde yapıştırdım. Sağda en son hali var...


İçinden çıkan etiketle mutlu yıllar yazdım, şekilgeçle de yapışkanlı kağıtlardan kalp kesip hem içine hem zarfın üstüne yapıştırdım. İşte bu kadar...

2 yorum:

  1. Canım arkadaşım gece gece sevindirik oldum 😊😊

    YanıtlaSil
  2. aaa olmadi ki ama böyle o sana süpriz olacaktı :) bakmazsın bloğa sanmıştım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..