5 Aralık 2013

Vanilya Kutu 2013 Aralık

İşte yılın son vanilya kutusu! Her zamanki gibi Vanilya Club'ın performansı yerinde. Bu yüzden de kendisinden vazgeçmek pek mümkün olmuyor :)

Vanilya Club sen beni güldürdün, allah da seni güldürsün :)

vanilya kutu aralık

İçindekileri incelemeye hazır mısınız :)

vanilya kutu 2013 aralık

Açıkçası Goldwell denemeyi düşündüğüm bir markaydı, saçlarımın da onarıma ihtiyacı olduğunu düşünürsek tam bana göre bir şampuan çıktı. Zaten bu boylar bence spora ya da seyahatte giderken yanına alıp kullanmak için birebir :)



vanilya kutu 2013 aralık

Nuxe zaten severek kullandığım bir marka olup, çok kuru ciltler için nemlendiricisini koymuşlar. Bana biraz yoğun kaçabilir ama kış şartlarında iyi de gelebilir. Deneyip göreceğiz. Soldaki ise gece-gündüz kullanılabilen enerji veren bir anti-aging kremiymiş. Anneme ya da kayınvaldeme verebilirim, ay belki de kendim kullanırım bilemedim :D

vanilya kutu 2013 aralık

El kremi her zaman hepimizin ihtiyacı olan birşey hooop direk çantaya :)

vanilya kutu 2013 aralık

Uzun zamandır merak ettiğim ama hiç almadığım bir marka olan China Glaze ojeye de böylelikle kavuşmuş oldum. Yayyyyy :)

vanilya kutu 2013 aralık

vanilya kutu 2013 aralık

Daha fazla bilgi isteyenler için açıklama sayfasını da ekliyorum :)

Fakat tek hayal kırıklığım neden yılbaşına özel con con bir kutu yapılmadı işte bu beni üzdü :( 

Bana böyle kremlerle, şampuanlarla gel e mi Vanilya Kutu :D 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..