19 Aralık 2013

Vivienne Westwood Lady Dragon Collection for Melissa

Vivienne Westwood  Lady Dragon Collection 2014 yazında geri dönüyormuş. Aman ne güzel ben evleneyim, düğünümde bir Vivienne Westwood bulup giyemeyeyim, o yaza geri dönsün :(

İşte tam gelinlik altına

cutest bridal shoes

Ah Viviş ah.... Yaktın beni. Bunu bana yapmayacaktın :(


Vivienne Westwood  Lady Dragon Collection for Melissa

Vivienne Westwood  Lady Dragon Collection for Melissa



Aşağıdaki ayakkabılar ise 2013/2014 sonbahar/kış sezonuna ait. Üsttekini de alttakini de alabilirim :D


Vivienne Westwood  Lady Dragon Collection for Melissa

melissa gelin babeti

melissa gelin babeti



Aslında şu üsttekilerden birini bulabilirsem, gelinlik altı babeti yapabilirim. Önceden Bilstore'a baktığımda bulamamıştım. Hımm, telefon açayım bari :)


Vivienne Westwood  Lady Dragon Collection for Melissa





Sevgiliminde bu ayakkabıların plastik ve sağlıksız olduğuna dair kaygıları var. Ben de "Bir kere bunlar doğada %100 geri dönüşümlü ayakkabılar" isyanlarındayım.

Ama çok tatlı değiller mi? Üstelik de harika kokuyorlar! Yummyyyy :)


Not: Yalnız şu an bir düşündüm de benim klasik gelinliğimin altına plastik ayakkabı pek olmayabilir :)

Neyse denemeden bilemeyiz.... Ama alttan gözükmiycek di mi? :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..