30 Aralık 2013

Watsons Revitalising and Moisturising Facial Mask - Watsons Canlandırıcı ve Nemlendirici Yüz Maskesi

Aman dikkat küçük çocukları ekrandan uzak tutun :)

Görüntülerden ben sorumlu değilim :)

Geçen hafta aldığım Watsons Canlandırıcı ve Nemlendirici Yüz Maskesini ancak bugün uygulama fırsatım oldu. 

Watsons Canlandırıcı ve Nemlendirici Yüz Maskesi


Paketi ilk açtığımda yine bir vıcıklık ve ıslaklık. Açtığını zaman içinden çıkan maskeyi yüzünüze yerleştiriyor, sonra üstündeki beyaz kısmı da çıkarıyorsunuz.

Yüzüme tam oturmadığı ve büyük geldiği için pek rahat kullanamadığımı belirtmek istiyorum. Bu yüzden sadece 15 dakika bekleyebildim.

Watsons Revitalising and Moisturising Facial Mask


Hannibal gibi 15 dakika evin içinde takıldım. Zaten maske sürüp evdekilere kendimi göstermek en büyük zevklerimden biri heheh :)

Hatta bu maskeyle annemi bile ürküttüm ki kadın felil black maskede bile böyle bir tepki vermemişti. Beni görünce ufak çapta bir çığlık attı...

Şimdi gelelim maskenin değerlendirmesine :) Yüzümü aydınlattı, canlandırdı ve nemlendirdi. Gözeneklerimi küçülttü. Belki daha uzun tutsaydım daha başarılı olabilirdi. Denemeye değer buldum. Ama gidip de yine almam sanırım :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..