18 Aralık 2013

Yüz Temizliği

Açıkçası asla yüz temizleme sütü, cilt temizleme kremi gibi ürünleri kullanamayanlardanım. Zaten pis olan suratımı bir de yağlandırıp güzelce sıvıyormuşum gibi hissediyorum :)

Jeller, köpükler, peelingler benim kalemim. Suratım yıkayınca cırk cırk etmeli. Ergenlikte kullandığımız emektar sebamed sabunlar, jeller maalesef artık cildimi çok kuruttuğundan, ben de yeni arayışlara girdim.

Vichyler, Babeler, Lancome, Clinique, Body Shop vb. kullandık iyi güzel de peki şu an elimin altında hangi ürünler var :) Sizi elbet bilemem ama ben her sabah-her akşam yüz yıka tonikle kremle insanı değilim maalesef :( Bunlar ancak işime gelirse yaptığım şeyler :)


neutrogena visibly clear yüz temizleme jeli


Evet aldığım favori ürünüm Neutrogena Visibly Clear 2si 1 arada. Gerçekten suratı tertemiz yapıyor ve eğer ki düzenli kullanırsanız gözenekleri küçültüyor. Çok sıkıldınız cildiniz de biraz sıkılaşsın istiyorsanız alın sıvayın suratınıza 10 dk bekletin maske olarak, durulayın mis gibi :)

Bitince tekrar almayı düşündüğüm nadir ürünlerden. Hatta bir kez dergiden Pink Grapefruit'i de çıkmıştı. Onu da denemiştim, o da oldukça iyiydi. Belki değişiklik olsun diye onu da alabilirim.

Dedim evde peeling yok bir de peeling alayım. Tercihimi bu sefer Garnier'den yana kullandım. 


Ben evde bir lavabo kenarında, bir de duşta yüz yıkama jeli kullanırım. Garnier benim duşta kullandığı  yüz yıkama jeli oldu. Peeling gibi kullanmıyorum. Normal jel gibi yıkayıp duruluyorum. Zaten peeling gibi kullandık da bir işe mi yaradı :) Geçinip gidiyoruz işte hehe

Son olarak da Loreal'in yeni ürününe kanıp hani şu korkunç makjaj temizleme yağı olan seri. Aynı anda onun yüz yıkama jelini de almıştım. Bu ürünü de İstanbul'daki evde bıraktım. Kokusunun güzel olması dışında bir farkını göremedim :)



Bu arada yukarıdaki yüz yıkama jelinin fotosunu internetten ekleyeyim dedim. Ama böyle birşey bulamadımç Galiba tedavülden kalkmış. Sevgilim banyodan çekti de yolladı. Kendisine de teşekkür ederiz. Blogger olmaya çalışan kadın kocası olmak çok zor :)

Siz hangi yüz temizleme jellerini ya da köpüklerini kullanıyorsunuz?

İyi gecelerr :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..