23 Aralık 2013

Yves Rocher Sebo Specific Ultra Mat


Geçenlerde Nuxe kremimi bitirdiğimden ve Yves Rocher'a geçeceğimden bahsetmiştim. Kullanmaya başladığım kremin adı Sebo Specific Ultra Mat Anti-Shine Day Moisturiser (amma da uzunmuş)

matlaştırıcı krem


Öncelikle Yves Rocher'da çalışan görevli hangi akla hizmet bunu bana verdi anlamış değilim. Kremin tanıtımı "Yağlı ciltte gün boyu süren matlık" hayırdır inşallah :) Yağlı cilt? Ben? Parlama? Neler oluyor? İyi de bu sayılanların hiç biri bende yok :) 

Eh malum cilt tipime pek de uygun olmadığından ben şimdi bu krem hakkında ne yazayım :)

Kokusundan bahsedecek olursam, ben diyim maydanoz sapı siz deyin bozuk çiçek :) (Hani vazoda çiçekler bozulmaya başladığı vakit bir koku oluşur, işte ondan)

Tabii ki yağlı cilt için olduğundan oldukça hafif bir krem. Böylelikle ben de işe yaramadı. Hemen emilip kalıyor :( 

Bitsin diye yalap şalap kullanıyorum şimdilik :) 

<3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..