8 Ocak 2014

Boots Vitamin Recovery Mask - Bitkisel Yüz Maskesi



bitkisel yüz maskesi
Uzun zamandır denemek için beklediğim bir maskeydi. Yanlış hatırlamıyorsam Kasım ayı gibi Vanilya Kutudan çıkmıştı. 

Diğer bebek maskelerimi bitirdim ve sonunda sıra buna geldi.

Maskenin vaatleri  "Sağlıklı bir cilt görünümüne kavuşmanız için cildi besler ve canlandırır."  şeklinde...

 Temiz cildimize maskeyi dairesel hareketlerle sürüyoruz. Sonra ister 3, ister 10 (daha fazla etki etmesi için) bekliyoruz.

Tüpün üstünde pamukla cildinizden arındırın diyordu. Zaten maske cilt tarafından bayağı bir emiliyor. Kalanı da pamukla sıyırayım dedim -pamukla silin diyordu-, fakat pek başarılı olamadım. Pul pul yüzümde kaldı. Gidip tabi ki yüzümü yıkadım :)

Sonuç yumuşacık ve parlak bir cilt. Aynı vaat ettiği gibi :)

Peki beni ne rahatsız etti? Maskenin kokusu... Aynı ketçap gibi kokuyordu. Okuduğum birkaç yorumda kokusundan rahatsız olanlara da rastladım demek ki tek rahatsız olan ben değilmişim :)

Onun dışında ortalama bir maske işte

Herkese iyi geceler

<3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..