3 Ocak 2014

Elseve Nem Kolajen Nemlendirici Şampuan


Yazın sonundan beri kullandığım şampuan ve saç kremi ikilisi gerçekten vaat ettiği gibi saçları nem bombardımanına tutuyor.

Gerçekten etkisi 48 saat. Hatta 2. 24 saat içinde saçlar hafif yağlanmaya başlıyor. 

Fakat benim saçlarım dalgalı olasına rağmen, şampuan-krem ikilisini kullandıktan sonra bir de iyon özellikli  makineyle sadece kuruttuğumda bile fön çekilmiş etkisi yaratıyor.

Hatta bunu sadece ben değil çevremdekiler de söyledi!

İyi mi kötü mü bilmem de, nerede benim dalgalı saçlarım :(

Ayrıca saçımı daha çabuk yağlandırdı. (3 günde bir yıkamadan 2 güne düştüm :)

Ama yumuşaklık hissi de çok tatlı.  

En iyisi mi kullanın siz karar verin :)

Sevgiler

Elseve Nem Kolajen Nemlendirici Şampuan yorum

2 yorum:

  1. Aynen, aynen yaaa :( benim de kıvırcık saçlarımı düzleştirdi.. :( ve dediğin gibi çabuk yağlandırıyor.. kabus resmen yaa.. hemen bıraktım ben de.. tigy'den bukle belirginleştirici kullanıyorum artık, o biraz çeki düzen verdi.. Google'dan baktım buldum senin için. Ben kuaförümden almıştım bu kremi 55 TL civarıydı sanırım. İnşallah sende de işe yarar.. Anladığım kadarıyla sen de dalgalıyı düz saça tercih ediyorsun. Neyse, öptüüüüüm ;)
    Tigi Catwalk Curls Rock Curl Amplifier Bukle Kuvvetlendirici Krem‎

    YanıtlaSil
  2. Ay sağol tavsiye için teşekkür ederim :) Dalgalı saçı daha çok seviyorum vallahi. Ben de bir deneyeyim. Öpüyorum <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..