8 Ocak 2014

Essence Uzun Süre Dayanıklı Ruj


Bugün Gratis'ten aldığım bir diğer ürün ise Essence Uzun Süre Dayanıklı Ruj oldu. Aldığım Kate Moss ruju bulamadığım için, kendime yeni bir nude ruj almam gerektiğine karar verdim.

Ayrıca yaklaşan ay sonu nedeniyle pahalı birşey de almak istemedim.

Aldığım ruj 05  Dare To Be Nude oldu. Gerçekten ömrümde daha nude bir ruj görmedim. Kardeşim "Hiç alma daha iyi!" deyince, 06'yı alayım dedim. Fakat 06 olmadığı için 05'e geri dönmek zorunda kaldım.

Uzun süre dayanıklı olduğunu düşünmemekle birlikte, bence oldukça güzel nemlendiriyor. Almanya'da "Bu çok ucuz, kesin uyduruktur!" düşüncesiyle almadığım, burada ise kıymete binen Essence hiç yoktan işimizi görüyor :)

"Yani hiç yoktan iyidir" rujlar benim için biçilmiş kaftan. Özellikle de benim gibi çok makyaj gerektiren bir işiniz yoksa neden denemeyesiniz :)

essence nude ruj

Essence Uzun Süre Dayanıklı Nude Ruj

Essence Uzun Süre Dayanıklı nude  Ruj


Bu arada unutmadan rujun fiyatı 7.15 TL. Alıp alıp denenebilir. Keza yumuşaklığına bayıldım :)






4 yorum:

  1. Benim kalıcı ruj olarak tek tercihim Maybeline Superstay 24 http://www.maybelline.com/Products/Lip-Makeup/Lip-Color/superstay-24-color.aspx

    Ama nedense maalesef bunu Türkiye'de satmıyorlar :( Avrupa ya da Amerika'da yaşayan birilerinden isteyebilirsin. Fiyatı USA de 10 dolar civarı Avrupa'da 13 eu civarı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirsem ben de alayım valla :) Tabii dışarı çıkınca :)

      Sil
  2. Merhaba:)
    Bu ruj sayeseinde blogunuzu keşfettim ve takibe aldım:) Nude rujları kendime nedense yakıştıramıyorum ama ısrarla da almak istiyorum:)) Essence in fiyatının uygun olduğunu düşünürsek en iyisi alıp bir deneyeyim:)
    Ben de bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Essenceler gerçekten iyi, fakat idda ettiği gibi kalıcı değil :) Ayrıca Kate Moss Rimmelde de güzel nudelar var... Yorum için teşekkür ederim. Şimdi bloğunuzu ziyarete gidiyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..