2 Ocak 2014

Gelin Ayakkabısı Nereden Alınır?


Hepiniz biliyorsunuz, döndüm dolaştım aramadığım yer kalmadı. Açıkçası Kadiköy'e uğramak hiç aklımda yoktu.

Bağdat Caddesi, Avmler derken henüz bir ayakkabım yok haftasonu ise provam vardı :)

İstediğim modeller acaip rahatsız, rahat olanlar ise ayağıma geçirmeyeceğim cinstendi :)

Meğer Kadıköy'de Bahariye Caddesi'nin hemen girişinde sağda Onur pasajı varmış. 

Gittik. gördük, aldık :)

Pasaja giriyorsunuz zaten sırf ayakkabı var. Ben ayakkabımı Eldora Ayakkabı diye bir mağazadan aldım.

gelin ayakkabısı nereden alınır

gelin ayakkabısı nereden alınır

gelin ayakkabısı nereden alınır

gelin ayakkabısı nereden alınır

gelin ayakkabısı nereden alınır


Gördüğünüz gibi birçok çeşit de mevcut. İsterseniz üstüne istediğiniz çizimi yaptırıyorlar. İsterseniz taş, pul, incik, boncuk, fiyonk ekletiyorlar. O kısım biraz da sizin yaratıcılığına kalmış...

Ben de ortada gördüğünüz önü fiyonklu, burnu açık ayakkabıyı tercih ettim. Kurdelesini de dantel kurdele alıp değiştirmeyi düşünüyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 130-140 olan ayakkabıyı nakitte 100 tl'ye aldık. Deri olduğunu söylediler. İnternette bulacağınız ayakkabıların yarı fiyatına. Zaten aynı yerden alıyorlarmış  :=)

İsterseniz ayakkabının içine kalıp da koyuyorlar. Aslında hiç aklımda böyle bir model olmamasına rağmen, beni rahatlığı cezbetti diyebilirim. En son dükkanın içinde koşturup, hoplayıp, zıplıyordum :)

Ayrıca abiye ayakkabı da satılıyor. Bu da aklımızın bir kenarında dursun

abiye ayakkabı nereden alınır

abiye ayakkabı nereden alınır

Sizin için bir de dükkandan kartı aldım :) Belki işinize yarar diye...

kadıköy gelin ayakkabısı


Sizin gönlünüzden nasıl bir ayakkabı geçiyor?

Benimkini nasıl buldunuz <3

Sevgilerrr....


7 yorum:

  1. İLGİNÇÇÇÇ....

    YanıtlaSil
  2. gecenin bu saatinde gözüm bilgisayar ekranında ağlamaklı bir vaziyette bir hafta sonra olan gelinlik provam için uygun ayakkabıyı nereden bulabilirim diye kafayı yemek üzereydim İstanbul'a gideceğim tamam ama nereye derken yazını gördüm tamam 8 ay öncesinden belki ama resmen ilaç gibi geldi bana bu yazı çok çok teşekkür ediyorum yarım ilk işim o pasaja uğramak olacak şuan nasıl teşekkür ediyorum bilemezsin sevgiyle kal çok çok mutlu ol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) Umarım gönlüne göre bir ayakkabı bulabilirsin <3 Sevgiler

      Sil
  3. Ben oleg cassiniden aldım. http://www.olegcassini.com.tr/ayakkabi/gelin.html

    YanıtlaSil
  4. İstanbul'da yaşıyorum düğünüm ve nişanım için düğün fotoğrafçısı ve düğün hikayesi video çekimi için önerebileceğiniz bir isim var mıdır ? Daha önce bir arkadaşım www.erkankaraca34.com sitesini önerdi ama daha önce çekim yaptıran öneren var mıdır ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..