6 Ocak 2014

Goldwell Dual Senses Pure Repair Mask



Çook methedildiği için aldığım ama ne yazık ki hiçbir faydasını göremediğim bir ürün.

Maalesef hayal kırıklığına uğradım.

goldwell dual senses pure repair maske


İpeksi parlaklık; YOK

Sağlıklı, yumuşak bir his; YOK

Valla ne onarım ne bir şey... 

Hatta maskeyi uyguladıktan sonra, ekstra durulanmayan bakım ürünü kullanmazdam  saçım t shirtün üstünden bana batıyor. Öyle bir his :( -gerçi buna saçımın ürkünç derece de yıpranmış olması da neden oluyor olabilir, ama maske de işini yapsın canım-

Değil 60 sn, 6 dakika beklese de fark etmiyor.

Başka ürünlerde buluşmak üzere 

<3

2 yorum:

  1. O zaman sana John Frieda'yı şiddetle öneriyorum. Tanrııııımmmm farkı farkedin! Ben sheer blonde kullanıyorum, çok iyi geldi.

    YanıtlaSil
  2. Yaa kullanmaz olur muyum :) Çok memnun kaldım John Frieda'dan. Hem kahverengi saç, kıvırcık saç, volume serisi hepsini kullandım. Thermal Protection ise favorim. Onarıcı maskesi de harika! Yeni ürünler deneyeyim diyorum da :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..