7 Ocak 2014

Günün Makyajı


Kaç sabahtır uyanamadığım için makyaj yapmam pek de mümkün olmuyor... Halbuki makyaja yeni başlamıştım :)

Bu sabah Aslı yaptığı makyajın resmini çekip bana yollayınca bende sizlerle paylaşayım dedim.

Bakalım beğenecek misiniz? 


günün makyajı

Şampuan: Loreal Elseve Arginine Şampuan
Krem: Giovanni Giovanni Smooth As Silk Deep Moisture

Göz Kremi: Nuxe Yeux Prodigieux
Yüz kremi: Neutrogena Oil Free Moisture

Göz bazı: The Balm - Put A Lid On
Yüz bazı:  L'Oreal Paris Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer

Fondöten: Rimmel London Match Perfection
Concealer: Physicians Formula Concealer Twins Cream Spf10-2 
Pudra: Rimmel London Stay Matte
Bronzer: Rimmel London Natural Bronzer
Far Paleti: NYC Individual Eyes / Brown Eyes
Eyeliner: The Balm
Rimel: Volum' Express® The Falsies™ Waterproof Mascara

İşte Aslı'nın günlük rutini... Yukarıdaki ürünlerden sizin kullandıklarınız hangileri? 

Hangilerinden memnunsunuz ya da memnun değilsiniz?

Merak ettikleriniz var mı :)

Herkese harika bir gün diliyorum...

Aslı'ya da teşekkürler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..