3 Ocak 2014

NUXE Contour des Yeux Prodigieux - Nuxe Göz Kremi


Geçtiğimiz günlerde Aslı bize geldiğinde "Aaa bu kremden bende de var" dedi, "Zaten senden görüp aldım bende" diyerek cevap verdim. Ve aslında kremden pek de memnun olmadığımı belirttim.

"Memnun olduğumuzu nereden anlıyoruz?" diye bana sorunca, başladım sıralamaya :)

Sevgili arkadaşlar insan bir üründen memnun olup olmadığını bence bir şekilde hissediyor :)

Gerçi bir kreminde vaat ettiklerini azda olsa yerine getirmesi lazım.

nuxe contour des yeux prodigieux

Ürünü aşağı yukarı bir senedir kullanmama rağmen (burada "madem memnun değilsin nasıl bir yıldır kullanıyorsun?" diyebilirsiniz, fakat hediye gelince ziyan olmasın diye kullanmak durumunda kaldım) göz altı çizgilerinde bir azalma, şişkinlikte ve morluklarda bir etki göremedim ki bunlar ürünün vaad ettiği sonuçlar.

Nemlendirici olarak da çok hafif bir yapısı olmadığını düşünüyorum. Sabah uyandığımda göz çevrem de hala krem oluyor. Az da sürsem çok da sürsem bu böyle :)

Aranızda hiç kullanan var mı? Varsa sizin yorumlarınız nedir?

Sevgiler <3

2 yorum:

  1. Abla sözü dinle herşeyi kullanmaaa.......

    YanıtlaSil
  2. NUXE herşey değildir :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..