4 Şubat 2014

♥ Balayı ♥

Elimde tam olarak balayı resimlerimiz bulunduğu için sizlere balayımızı anlatmaktan başlayayım dedim. 

Ne de olsa fotoğrafları biz çektik :)

Daha önce bahsettiğim üzere, balayı için tercihimiz Maxx Royal Belek idi. Veee herkese kesinlikle gözü kapalı tavsiye ediyorum.

Benim balayı mottom "yan gelip yatmak ve hiç bir sürprizle karşılaşmamak" şeklinde idi. Bu yüzden uçaktan hop arabaya oradan otele bizim için kafamızı hiç bir şeye yormadığımız şekilde ve çok güzel geçti.


Balayı için oda süsleme konsepti :)

maxx royal belek  

 maxx royal belek


maxx royal belek

maxx royal belek

maxx royal belekmaxx royal belek

maxx royal belek

maxx royal belek


Gece canlı müzik yapılan konferans salonu :)

maxx royal belek


Elbette odaya kahvaltı :)

maxx royal belek

maxx royal belek

Balkondan manzara....

maxx royal belek

Fondü zamanıııı <3

maxx royal belek

Benim favorim Royal Horse Lounge <3


maxx royal belek

maxx royal belek

maxx royal belek

Yukarıdaki iki resim pastaneden....

maxx royal belek

Steak House, burada da sürpriz bir süsleme vardı :)

maxx royal belek

Isıtmalı havuz.... Havayı 20 derece görünce tabi ki daldık :) 

maxx royal belek

maxx royal belek

maxx royal belek

maxx royal belek

maxx royal belek



maxx royal belek

Kedileri ne kadar sevdiğimizi herkes biliyorrr :)

maxx royal belek

maxx royal belekmaxx royal belek



 Sahilde yürüyüşler :)


maxx royal belek

Kapalı yüzme havuzu -hiç girmedik- :)


Gerçekten dört dörtlük bir oteldi. Spa ve hamam kısmı da vardı. Masaj yaptırmadım çünkü çok pahalı geldi. O parayla ben Richmond'da iki hatta üç masaj yaptırırım dedim. ( Bir de ömründe hiç masaj yaptırdın mı diye bir sorun gerçi de :) ) Spayı hamamı pek beğenmedim, neden derseniz. Çoluk çocuk otel müşterileri faydalandığı için biraz karışıklık vardı :)

Onun dışında, yemekler, çalışanlar, odalar, aklınıza gelebilecek herşey harikaydı. Kemer'dekini gözüme kestirdim. Kısmet olursa bir sonraki tatil hedefim orası :) Bir de bu kadar pahalı olmasa :))

Otelle ilgili başka merak ettikleriniz varsa sorun cevaplıyayım kızlar!

Hepinizi öptüm <3



3 yorum:

  1. Harika görünüyor bebeğim.. Bu mevsimde olabilecek en güzel balayı olmuş.. Evlenecek olan arkadaşlarıma tavsiye edeceğim senin ışığında ;) mucukkkk:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba bizim balayımız mayıs sonunda ancak odamızı standart kara tarafı seçtik bununla ilgili düzeltmeyi deniz görecek oda şeklinde yapabiliyorlar mı istersek.. birde çiftlerin birbirlerine süprizlerinden bahsetmişler bununla ilgili değişik bir süpriz var mı yapılabilecek konuda yardımını rica ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sanırım yer varsa sizi deniz tarafına alabilirler :) Hatta ilk açıldığı yıllarda balayı çiftlerini boş olan maldivlere bile yükselttiklerini duydum! Yine de bir arayıp sorun isterseniz. Sürpriz konusunda da bizi aradılar ama aklımıza hiç birşey gelmedi, zaten odanın bence eksiği yok fazlası vardı :) Belki bazı filmler, müzik isteyebilirsin... Benim şimdiki aklım olsa beyim için olta isterdim çünkü çok balık tutmak istemişti :)= Şimdiden mutluluklar ve süper bir tatil dilerim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..