21 Şubat 2014

DDF Ürünleri

Merhabalar,

Takip ettiğim bloglardan bakımblog da böyle bir etkinlik olduğunu görünce hem merak ettim, hem de sizleri de bilgilendirmek istedim.

 Etkinlik dermokozmetik.com tarafından DDF ürünleri için yapılıyor. Tabii durum böyle olunca, "Neymiş bu DDF?" dedim.

DDF'nin antiaging-yapılandırıcı, antiaging-koruyucu, akneli, hassas ve hiperpigmentasyonlu çeşitli ürünleri var. Benim dikkatimi ise aşağıdaki ürünler çekti :)


http://www.dermokozmetik.com/images_buyuk/f19/DDF-Bio-Moisture-Eye-Serum-14-ml_819_1.jpg






Aranızda hiç kullananız var mı? Gerçekten merak ettim :)

Eğer siz de bu etkinliğe katılmak isterseniz http://www.bakimblog.com/ sayfasından şartları yerine getirebilirsiniz :)


2 yorum:

  1. DDF Blemish Foaming Cleanser yıllardır severek kullandıgım temizleyici.. yaglıya donuk cildim var kesinlikle kurutmadan temizliyor. Başarılı bir ürün gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evdekilerden fırsat gelirse onu da denemek lazım demek ki :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..