14 Şubat 2014

Feel Unique Alışverişi-Real Techniques Ürünleri

Güzel bir sevgililer gününden herkese merhabalar :)

Şimdi sizlerle feel unique maceramı paylaşmak istiyorum. 

Takriben Ocak ayının 4'ünde Feel Uniqueden Real Techniques Miracle Complexion Sponge ve Expert Brush siparişi vermiştim. 
Ardından da (yani benden yaklaşık 5 gün sonra)
Aslı iki adet fırça siparişi verdi. Bir hafta geçti Aslı'nın ürünler geldi, benimkiler piyasada yok.
Hadi dedim azıcık bekliyeyim... Ha geldi ha gelecek derken, hiç gelmediler.
Karşılıklı bir kaç yazışma sonucu ürünler tekrardan kargoya verildi. 
Ama bu sefer adres olarak Aslı'nınkini verdim :)
Veee bir hafta sonra cicilerime kavuştum. 
İşte aldıklarım <3

Real Techniques Miracle Complexion Sponge yorum

Yukarıdaki üründen kullanan pek var mı bilmiyorum. Aslında benim gözümde herkesin akın akın çılgınca kullandığı Beauty Blende'daydı fakat sitede göremeyince haydi bunu alıp deneyim dedim..

Kullananlar? Memnun olanlar olmayanlar yorumlarınızı bekliyorum :)

Aldığım bir diğer ürün ise tabii ki artık olmayanın neredeyse dışlandığı Expert Face Brush 


Real Techniques Expert Face Brush yorum

Biz bunları sipariş verip doların yükselmesiyle biraz zarar etsek de, şu aralar istesek gidip migrostan ya da kozmeladan sipariş verip alabiliriz. Ve şimdi feelunique'e baktım da şu an kozmelada çok daha ucuz fırçalar.

Göz seti ve allık fırçasından da istemiyor değilim :)

Süngeri henüz denememekle birlikte, sabah bb kremi expert face brushla sürdüm ve gerçekten oldukça etkili bir sonuç aldım. Benim için en güzel yanı da elime bulaşmaması oldu :)

Sabah bir selfie çekip paylaşayım dedim ama serviste titrek çıktı artık örnek uygulamalar da başka zamana kalsın.


Çoook güzel bir gün olsun <3 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..