10 Şubat 2014

Kına Gecesi-Ne Giydim

Merhabalar,

Kına gecesi elbisemi gevşekliğimden kınadan yaklaşık 2 gün önce yani perşembe günü aldım. Nereden aldın derseniz Ankara Karum'dan annemle birlikte aldık. Zaten orası sırf abiyeci olmuş, yok yok maaşallah. Elbisenin askısı yoktu ama düşme yapınca askı da taktıralım dedik.  

Kına denince akla kırmızı geldiğinden bari kırmızı alayım dedim. Tabi bu arada gelen arkadaşlarımın yarısı da kırmızı giymişti o da ayrı mevzu :)

Kafamda zaten straplez, balık bir model vardı. Bende bunu aldım. İşte elbisem bakalım beğenecek misiniz :)

kına gecesi elbisesi

kına gecesinde ne giyilir

kına gecesinde ne giyilir

kına gecesinde ne giyilir

kına gecesi elbisesi

kına gecesinde ne giyilir

3 yorum:

  1. Bayildim cok yakismis :) ve de saclar cok güzel olmus :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba gelin hamamınızda çaldığınız müzik listesini funda-y@hotmail.com adresine gönderebilir misiniz rica etsem?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..