22 Şubat 2014

Kına Tepsisi ya da Kına Yastığı

Daha önce kına için alışılmış fırfırlı tepsilerden değil de internette görüp bayıldığım yastıklardan  almak istediğimi söylemiştim :)

Fakat yaptığım araştırmalar sonucu, yastıkların fiyatlarının 40-80 tl arası değiştiğini öğrenmiş oldum. Bana kalsa ben bu parayı yine verirdim de. Annem "Aaa çok pahalıymış!" dedi. 

Eminönü'ne şişeleri almaya gittiğimizde bir anda yastıklarımdan gördüm. Artık yastık da tam denir mi bilmiyorum, ama satıcıya "Ne kadar?" diye sordum ve bilin kaç tl idi. Sadece 7.5 tl :)

O mutlulukla pazarlık bile yapmadan direk aldım.

kına yastığı

kına yastığı

kına yastığı


Tabii ki bu yastığı da ben süslemedim :) Tuhafiyeciden, yani incik boncuk satan yerlerden altın zincirleri aldık ve etrafına doladık. 

Tepesine (yani şu tepesindeki çukura) metal bir kaseyi silikonla yapıştırdık ve üstüne led mumlardan silikonladık.

Hazır satılanlardan hiç bir farkı olmadığı gibi maliyeti de 15-20 tl yi geçmedi :)

Eski garip tepsilerden sıkılanlar için değişik bir alternatif olacağını düşünüyorum :)

İşte aşağıda az da olsa fotoğraflarını kıyıdan köşeden görebilirsiniz :)


kına yastığı

kına yastığı

Unutmadan bu yastığın bir sürü rengi de var :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..