16 Şubat 2014

Lasting Finish by Kate Moss

Herkese merhabalar :)

Özellikle kışın cozur cozur "Ben buradayım!" diye bağıran rujları hiç sevmiyorum. Genellikle tercihimi de nude rujlardan kullanıyorum. Her ne kadar kardeşim "Bunu alıp sürsen ne olur sürmesen ne olur" dese de, rujları kim sevmez.

Aslında alalı oldukça uzun zaman olmasına rağmen aklıma geldi hemen paylaşayım dedim. İşte Rimmel Kate Moss ruju. Kalıcılığı ise idare eder vaziyette. Ben diyeyim 1, siz deyin 2 saat. Ama tabii ki ilk sürdüğümüz gibi durmuyor.

nude ruj

nude ruj

Bu arada resimleri Bakırköy sahilde trafikte beklerken çektim. Beyim "Napıosun sen allah aşkına?" şeklindeydi. "Blog için resim çekiyorum" dedim. Zavallım benim o da alıştı artık kıyamam :)

Sizce hangi nude rujlar güzel?

Öptümm <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..