26 Şubat 2014

Minik Bir Watsons Alışverişi



Özellikle mor olanı Aslı'nın tavsiyesi üzerine aldım. Hemen yüzümü yıkadım. Aynı lorealin bazı yüz yıkama jellerindeki temizleyici yapısında, yumuşacık, iyi de temizlediğini itiraf etmeliyim :)

Kalemtraşı bir önceki kırıldığı için, keseyi annemin aldığı keseyi bulamadım diye -aynı akşam bulmama ne dersiniz?- el kremini dudak kremi veriyor diye -burts beesi kaybettim :(- ojeyi de tabi ki laf olsun diye aldım :)

Kimler watsondan neler aldı bu aralar bakalım?

Mor temizleyiciden başka kullanan var mı?



2 yorum:

  1. Of oysa ki ben alıcaktım sana slikondan :(
    Biz onu aynı zamanda @bouketto'dan görüp fırça yıkamada da kullanıyoruz evde, süper etkili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık sende başka birşey alırsın napalım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..