17 Şubat 2014

Scrap Framing

Merhaba, 

Biraz çeviri yaptığıma göre bir post daha yazabilirim. Şu an yazdığım yazının başlığını tamamen kafadan attım :)

Herşey elime biraz kağıt ve boş bir çerçevenin geçmesiyle başladı. Bende atmasyondan bir kolaj yaptım.
Sizce nasıl olmuş?


scrap framing


Çerçeve İkea'dan alınma, "sen" "love is you" ve "sonsuzluk işareti" geçen sene gittiğim bir serginin -böyle deyince sergi dolaşıyorum sanmayın, yemeğe gitmiştik yanda sergi vardı :)- broşüründen kalma.

Kalp macro center Şubat kataloğu kapağından kesilme, fotoğraflar bizim, yıldızlar ibeking'den.

Bu da benim DIY çalışmam <3 

3 yorum:

  1. Gayet yaratıcı ve hoş olmuş canımcım :) Çok tatlısın :D Diy çalışmalarına devam ama ben esas evini merak ediyorum senin, evinden kareler yayınlarsan ya da objeler.. :) Bir de mutfakta nasılsın? Yemek yapmayı biliyor musun ya da öğrenmeye başladın mı? Ben de just married olduğum için merak ediyorum seni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım evimi tam olarak yerleştirebilirsem evden kareler de yer veririm neden olmasın :) Henüz tam düzenimizi oturtamadık. Yemek yapmayı zaten biliyordum o sıkıntı olmuyor da yorgunluğun üstüne yapmaya üşeniyorum :)) Yine de ayarlıyoruz birşeyler hihih <3

      Sil
  2. Ooo harikasın :D Valla ben yemek yapmayı bilmiyorum, öğrenmeye de pek yanaşmıyorum, aynen üşengeçlik benimki de ama eşim yanımda olsa el-mahkum öğrenirim. Şu an annem yanımda olduğu için armut piş, ağzıma düş modundayım :D
    Düzen bir anda oturmuyor yaa, yavaş yavaş oluyor dediğin gibi, hadi bakalım daha sonra bekliyorum ama evini :)
    Öperim :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..