26 Şubat 2014

Scrapbooking Denemeleri

Merhabalar :)
Uzun zamandır dolabımda duran scrapbook ve son siparişlerimle gelen scrapbook kağıtlarını kullanarak scrapbooking olayına girmek istiyordum.
Bu akşam anca kendime geldiğime göre yaptığım denemeleri sizinle paylaşabilirim.
Açıkçası Türkiye'den pek çok kaynağa ulaştığımı söyleyemem, genellikle scrapbooking çalışmaları yurtdışında daha yaygın.
Zaten hiç bir şeyi atmaya kıyamam artık ev çöp eve döner bu gidişle.

Scrapbooking için öncelikle bir scrapbook lazım. Gerçi pinteretste kendi scrapbookunu yapanlara da rastladım fakat o kadar uğraşacak kadar sabır bende yok :)
Gerisi ise sizin hayal gücünüze kalmış. Washi bantlar, resimler, fotoğraflar, düğmeler, stickerlar konunuzu belirledikten sonra kafanıza göre kolajlayabilirsiniz.

scrapbook nasıl yapılır

Benim scrapbookum (ya da albümüm de diyebilirim) keskin colordan. Ayrıca benzerlerini geçen nezihde de gördüğümü belirteyim. Scrapbook kağıtlarını ise daha önce de alışveriş yaptığımı anlattığım ibekingden söyledim.

"Ne yapabilirim?" diye düşünürken elimdeki bazı düğün fotoğraflarını değerlendirmeye karar verdim. Fakat scrapbook kağıtları bana o kadar renkli ve karmaşık geldi ki, önceden içerik analizi yapmış olduğum -niye atmamışım onu da hatırlamıyorum- arkasını scrapbook kağıdı boyutundan biraz kısa -taşıyor da orjinal kağıt- keserek kes yapıştıra başladım.

scrapbook nasıl yapılır

Bunlar da elimde olan malzemeler, daha fazla incik boncuk biriktirmek gerekiyormuş valla bu iş için. Kocam duymasın haheheheh :)

scrapbook nasıl yapılır

Elimdekilerle ortaya şöyle birşeyler çıktı :)

how to scrapbooking

Bu arada sol taraftaki çiçeği ve üstündekini gelin dergisinden yırtıp yapıştırdım :)

Scrapbook içinde ise aynen şöyle görünüyor :)

scrapbook nasıl yapılır

scrapbook nedir

Vakit buldukça daha güzel ürünler ortaya koyup burada paylaşırım :D Fotolar ışıktan dolayı çok kötü çıktı anca bu kadar düzeltebildim.

Bayağı da uzun bir yazı oldu :)

<3









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..