3 Şubat 2014

Sonunda evimizdeyiz

Herkese merhabalar,

Düğün telaşı oradan balayı derken sonunda cumartesi eve döndük :)

Otelde son gün en son eve dönmeye korkar haldeydik, "neden" diye soracak olursanız; evi kedi yavrusunu bulamaz bir halde bırakmıştık.

Malum son iki hafta final ve ödev yetiştirme telaşı, üstüne kına, oradan düğün için Ankara derken, İzmit'ten taşıdığım eşyaları -koca bavullar, koliler- hiç açmamıştım. Ankara dönüşü de tatil için valiz hazırlarken, ortalık üstüne bir daha dağılmıştı.

Bugün beyimin -hohoho- işe gitmesini fırsat bilip, eşyaları yerleştirmeye başladım. Mutfak, dolap yerleştirme, 3 makine çamaşır yıka as derken, Migrosa git-gel ve yemek yap şeklinde bir pazar günü geçirdim.

Evin hepsini ise tabi ki bitiremedim, çalışma odası ve tatil bavulunun bir kısmını da yarın ben işteyken sevgilim yapsın :D

Ayrıca herkesin aksine dombay olarak evlendiğimiz için karatay diyetine de başlamaya karar verdik. Zaten yazılmış olduğumuz spora da 2 ay sonra devam ederiz artık :)

Bakalım git-gel İstanbul-İzmit yolları ve ayrı şehirde iş hayatı nasıl geçecek!

Çooook öpüyorummm kalp kalp kalp

PS: Bu arada çekiliş yapacağımı da söylemiştim, en kısa zamanda onu da halledicem, sözüm söz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..