9 Şubat 2014

Touch Spa Kese-Köpük

Önceden gelin hamamında ne kadar eğlendiğimi anlatmıştım. Hamam çıkışı kendimi sevmelere doyamamıştım :)

Geçenlerde de eve çok yakın olduğu için Taç Spor içinde yer alan Touch Spa'dan kese-köpük fırsat kuponu aldım. Pazar günü sevgilimin de evde olmamasını fırsat bilip, gidip kendimi çitilettim.

-Şu macerama başlamadan önce gidip eti çözdüreyim-

Evet nerede kalmıştk :) Kuponunuzu kullanmak için hepimizin bildiği üzere önceden rezervasyon yaptırmak ve sonra gidince kupon kodunu vermek gerekiyordu. Spa kullanımı, kese-köpük toplamda 59.90 yani 60 tl idi. Pahalı mı yoksa uygun mu pek bilemedim açıkçası.

Gittiğimde havlu-terlik-peştemalim hazırdı. Soyunup dökünüp hemen saunaya girdim. Neden, kirlerim kabarsın diye. Evet biraz iğrençim :)

Yaklaşık 15 dakika geçtikten sonra miniş bir kız "Göğğçey Anımmm" dedi. Baktım çağrılıyorum, hazırladığım hamam seti ile hamamın yolunu tuttum.

Hamam bir spa salonuna göre normal büyüklükteydi. Ama arada hafif hafif bir gider kokusu geldi burnuma. Çok da sıcak değildi. Gerçi çok sıcağı sevmediğimden bu kısım işime geldi. Keseleme esnasında öğrendiğime göre kese yapan kız Endonezyalıymış ve beş yıldır Türkiye'deymiş! 

Kuru kese, yıkama ve arka kısmı köpük yapıp durulayıp önü de köpükledikten sonra  "Bitti" dedi ve gitti. Sırt kısmını durulamadı anlayacağınız. Ayrıca hala da elimi sürdüğümde kirli gibiydim. Çünkü oldukça yumuşak bir kese seansı gerçekleştirdik. Sağolsun bazı yerlerdeki kirleri kabartıp bıraktı :)

Ben tabi ardından, saç yıkama -sauna öncesi saç bakım yağı da sürmüştüm mis gibi- krem, yüz maskesi, ayak maskesi gibi çeşitli şeylerle oyalanıp yarım saat sonra hamamdan çıktım.

Çalışan görevliden kuru peştemal terlik alıp, bir de dergi kapıp dinlenme alanına geçtim. Bu arada spa unisex, arada kıllı-göbekli karşı cinsi ortalarda dolanırken görmek de mümkün :o

Sonra tekrar gidip "Bana çay yok mu?" diyerek, -kuponumda yazan :)- çayı içerek dergi karıştırdım. Canım sıkılınca tekrar duş alıp, bilimum kremlenip, saçımı da kurutup spadan ayrıldım.

Giyinme odası o kadar sıcaktı ki, sürdüğüm kremlerin yarısı eridi :) ayrıca Endonezyalı kızlar sanırım masajda daha iyiler çünkü köpük esnasında biraz masaj da yaptı ki az kalsın uyuyordum :)

Bir eleştirim de yabancı çalışan sayısı fazla olduğundan çekilen iletişim güçlüğü. Hanıma "Terlik getirir misiniz?" dediğimde "Terlik yok!" cevabını aldım. Bir anda "Nasıl terlik yok?!"  diye çemkirecekken, aslında hanımın "Terlik yok?" yani "Nasıl terliğiniz yok mu?" demek istediğini anladım :) Neyse ki terlikler geldi...

Özetlemek gerekirse benim için artıları temiz olması ve eve muhteşem yakınlığı. Tekrar gidersem büyük ihtimal bu sebeplerdendir. Gerçi kızın yaptığı mini masajdan sonra masajı da merak etmiyor değilim. Bu da bir diğer mazeretim olabilir :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..