4 Şubat 2014

Vanilya Kutu Şubat 2014

Vanilya Kutu özetle bu ay da beni memnun etti :)

Fakat çevremdeki çoğu kişi hiç memnun kalmamış. Geçen ay yolladıkları ojelerin aynılarından çıkmış! Yapmayın etmeyin Vanilya Club tavsiye ediyoruz, sonra yüzümüz kara çıkıyor :(

Bu ayki Vanilya Kutu'mdan çıkanlara haydi bir göz atalım....

vanilya kutu şubat

Bu ay karşımıza çıkan yeni marka Chantecaille (yazana kadar anam ağladı). Meteor rengi bir ruj göndermişler. Transparan hafif renkli bir nemlendirici imiş. Dudak nemlendiricileri kalp ben diyorum o zaman. Bakalım deneyip göreceğiz :) 

vanilya kutu şubat

Bu da bir bana bir kocişe tester parfümler. Kısa gezilerde hop çantaya :)

vanilya kutu şubat
Yine Chantecaille  markasının pirinç özlü peeling ve yüz yıkama jeli. Yemin ediyorum ev yüz yıkama jeli doldu :) Bileydim Loreal falan almazdım bir damacana :) Bu marka sadece Harvey Nicholslarda satılıyormuş ayrıca :o

vanilya kutu şubat
En solda Nuxe Peeling. Açıkçası duş jelini kullanmış ve pek beğenmemiştim. Bakalım peeling nasıl çıkacak. Yine herkesin ayıla bayıla kullandığı Nuxe yağlar geldi beni buldu. Sadece şişeleri sevimli geldi şu an bana :)

vanilya kutu şubat
Son olarak da Sweezer marka mor bir cımbız. Kaş almıyorum ama bıyıklarda test edip paylaşımda bulunurum?

Aranızda başka vanilya kutu alan var mı? Siz bu ayın kutusunu nasıl buldunuz.?

PS: Resimler biraz çirkin kusura bakmayın :(



2 yorum:

  1. birebir aynısı geldi rujun rengini çok sevmedim ..pirinçli peeling muhteşem,body scrub çok hoş kokuyor çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de parfümü beğendim ama cımbızı pek sert buldum :) Söylediklerini henüz denemedim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..