4 Mart 2014

Avon Pore Penetrating Black Mineral Mask-Avon Gözenek Küçültücü Siyah Maske

Allah'ım ne kadar uzun bir başlık oldu :)

Geçenlerde avondan aldıklarımla ilgili bir yazı yazmıştım. İşte maskeyi bir kaç kez kullandım ve hiç bir fark göremedim :)

Avon Pore Penetrating Black Mineral Mask

Tabi ki maskeyi yüzümüze sıvıyoruz ve aynen fotoda olduğu gibi gri bir renk alana kadar bekletiyoruz. Sonra güzelce lavaboyu berbat ederek -yani ben siyah maske yapınca yıkarken ortalık batıyor- çıkartıyor, tonikliyor ve de kremliyoruz.

Açıkçası ben de hiç bir işe yaramadı :( Oysa büyük hayallerim vardı. Artık bitene dek kullanırım :)

Nedennnn? Çünkü bitirmeden hiç bir şeyi atmıyorum da ondan?

Başka gözenek ufaltıcı maske tavsiyesi olan ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..