12 Mart 2014

Bindallı ya da Kaftan Önerileri

O kadar rahat o kadar geniş bir kadınım ki yani, kına geceme bir gün kala yani cumartesi gidip bindallı-kaftan her neyse kiralamış insanım :)

Malum Aralık-Ocak boyunca mütemadiyen hastaydım. "Ha bugün gider bakarım ha yarın" derken, bir baktık kına haftası gelmiş. Kardeşim "Yuh artık" derken, bende Cuma günü gidip bakayım dedim.

Birkaç yer dolaştım ve ya bedenini bulamadım, ya da beğenmedim. Zaten görevli kadınlar da "Size ne zaman lazım?" sorusuna "Yarın" cevabı alınca dumur oldular. Yok getirtemezlermiş, bu kadar geç bakılırmıymış... Şoklar şoklar :)

Neyse çok uzattım, kaftan kiralama fiyatları şu şekilde 70-80'den başlıyor, örneğin Aysira'ya sorduğumda fiyatlar daha yüksekti. Bir de satın alırsanız 350, kiralarsanız 300 şeklinde. Ya da 270-220. Arada çok fiyat farkı yok, ama "alsam bunu napıcam" diye de düşünüyor insan. Yani kaftanını saklamak isteyen var mıdır bilmiyorum. Şahsen ben istemedim :)

Aklıma önceden parti malzemeleri ve kiralık kostüm satan bir dükkan geldi. Maaşallah kırmızı, mor bir kaç rengi bedeni de vardı. Hem de 70 TL'ye kiraladım :) Fazla önem vermiyorsanız, alternatif olabilir diyorum. 

İşte aşağıda ucuz bindallı ve ben ve de kızlar :)

ucuz bindallı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..