29 Mart 2014

ÇEKİLİŞŞŞŞŞ :)

Merhabalar uzun zamandır yazmıyorum, çünkü canım çok sıkılıyor :) Küçük tatlı bir depresyondayım ya da dım. Bu hafta hiç spora bile gitmedim. Zavallı ben :)

Bugün keyfim biraz daha yerinde olduğundan bin yıldır yapacağım çekilişi yapmaya karar verdim. Hediyelerimizi ve şartlarımızı aşağıda okuyabilirsiniz <3

Hepinizi çoook öpüyorum. İyi şanslar :)

KATILIM İÇİN SON GÜN 15 NİSAN : D

Sonuçları da akabinde açıklarım muckkk :)

blog çekilişi

çekilişe katılma

GFC takibi için ayrıntılı bilgi http://chedarella.blogspot.com.tr/2013/12/beni-sevdiyseniz-takibe-aln.html

yer alıyor :)

7 yorum:

  1. No7 markasini hic denemedim, sansimizi deneyelim bakalim. Gfc'den Bayan Bakimli olarak zaten takipteydim :)
    Mail: bayanbakimli@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Gfc de bloglovin de g+ da umut sukran olarak izliyorum .
    Bana Bol şans:)
    Umut Sukran
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar bu çekilişinizde de belki şans bana güler önceki hediyeler için tekrardan teşekkürler :) Gfc yaprak yıldız Mail yaprakyilmaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blogunu Tuğçe Küpeli ismiyle takip ediyorum :-)
    Sevgiler tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Katıldım heycanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. O hello kitty benimmmmmm olmaliiii ������

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..