12 Mart 2014

Elinde kına izi kalmasın isteyenler :)

Açıkçası ben kına sevmem. Hatta küçükken eline kına yakmış kadınların elini falan öpmezdim. Öğrencilerim varken mümkün mertebe kına yakmalarını falan yasaklarım, izin de vermem.

Ayrıca mantalitesi de bana ters. Kurbanlık koyun gibi kına yakmalar falan...

Neyse ne yaptığımı soracak olursanız. Tam kına yakılmadan önce avuç içine bol vazelin sürdüm. İki tur dansın arkasından da ıslak mendille güzelce sıyırdım :)

Yani buna rağmen yine de hafifçe bir iz kaldı ama bir kaç yıkamaya o da gitti. Ne inatçı kınaymış anlamadım :)

Ben naparım diye araştırmıştım da kınadan önce o yüzden merak eden vardır diye paylaşayım dedim :)

Sevgiler <3

2 yorum:

  1. Her yazına tek tek yorum yazamasam da, tüm yazılarını yüzümde kocaman tebessümlerle okuyorum :)))
    Lütfen yazmaya hep devam et, hep yaz, hep yaz, özletme kendini, tamam mı? :)
    Seviliyorsun çünkü.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm teşekkür ederim :) Kocaman öpüyorum <3

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..