12 Mart 2014

La Roche Posay Hydreane Legere Krem

Amanın ne uzun başlık :) 

La Roche Posay Hydreane Legere Kremi ne ara aldın diye sorarsanız, düğünden bir gün önce 
-bahsetmiş miydim hatırlamıyorum- hasta olduğum için eczaneye serum almaya -yani alet edavatını- gitmiştik de kasanın yanında bunu görünce sevgilime zorla aldırmıştım.

Neyse ki yves rocherdan aldığım krem bitti de buna geçebildim. Tabii ki bunu da daha yeni kullanmaya başladım.

La Roche Posay Hydreane Legere Krem kullanan

Parabensiz, hassas ciltler için bir ürün. Fakat bana garip gelen sürdükten sonra suratımda pütür pütür bir his oluşuyor. Yani bende mi böyle yoksa bunu yaşayan başkaları da var mı? Allahım çok merak ettim kullanan varsa yorum yazsın. Yoksa krem bozuk mu omg!!!

Öptümmm <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..