22 Mart 2014

MACFit'te SPOR

Kaç zamandır yazacağım ama sürekli erteliyorum :) Sevgilimle Kasım ayının sonunda MACFit'e 6 aylığına yazılıp toplamda bir iki hafta gidip, dondurmadan Şubat'ta tekrar gitmeye başlamıştık.

Tabii MACFit seçiminden önce bayağı bir araştırma yaptık etrafta. Yani mahallede :) Taçspor, Lets Club bunlardan bazılarıydı. Ataşehir civarında spor salonu düşünenler için araştırmalarımın sonuçlarını biraz paylaşayım :)

Öncelikle MACFit'ten başlayacak olursak, Novada Avm'nin içinde kendileri. Bize en yakın olan yer de orası. 6 ve 12 aylık üyelik şeklinde opsiyonları mevcut. 3 gün ücretsiz deneme yapabiliyorsunuz. Havuzu, saunası yok. Havlular ücretli, ya da kendiniz yanınızda getireceksiniz. Ferah, temiz bir yer. Çalışanlar, kibar, ilgili. "Sizli" "Bizli" konuşuyor. Çünkü ben "sen-ben" samimiyetinden nefret ederim. Fakat bu aralar havalar ısındı da herkes zayıflama derdine düştü diye mi ne akşamları acayip kalabalık oluyor. Gerçi biz akşam yemeğini -6 gibi yiyoruz- anca hazmettiğimizden ancak 9-9.5 gibi gidebiliyoruz. O da üşenmezsek :)

Bu arada MACFit 2 ay gitmeyince bize "Gelmediğinizi gördük? Bir kusurumuz mu var? Sorun mu var?" diye bize mail attı. Bende "Evlilik hazırlıkları, donduramadık bile..." diye cevaplayınca, gelmediğimiz günleri üyeliğimize eklemişler. Böylece benden binbeşyüz puan kazandılar. (Normalde 2 ay dondurma hakkınız var yanlış hatırlamıyorsam).

Her ay yeni bir ders programı yayınlıyorlar. Belirli saatlerde grup dersleri oluyor. Yoga, pilates, spinning vb. şeklinde. Her zaman yer bulunuyor. 


Taçspor sanırım buranın en eskilerinden. Havuz, tenis kortları,spa -ücretli tabii-,saha falan var. Fakat fitness kısmı oldukça küçük ve aletler çok eski. Sayıları da oldukça az. Ayrıca en pahalı yer de burası :) Bence avantajlarından biri açık havuzu olması. Yazın girilebilir. Ama kocam sağolsun havuzdan midem oldukça bulanmış halde olduğundan pek tercih ettiğimi söyleyemeyeceğim. Minimum üyelik ise yıllık. 

LetsClub oldukça yeni bir merkez. Gerçekten süper tasarlanmış. Üç boyutlu spinning odaları, koşu parkuru, açık kapalı havuzlar, hamam, sauna -bunlar üyeliğe dahildi sanki-, cafe var. Bana azıcık havasız geldi. O gün ki modumdan da olabilir. Buraya da en az 1 yıl üye olabiliyorsunuz. Macfitle arasında 20-30 tl fiyat farkı var gibi hatırlıyorum. Taçspor ve Letsclub'da da salon dersleri var. 

Spor salonları konusunda benden bu kadar şu aralar aslıyı bikram yoga için kandırmaya çalışıyorum. Çok bombastik diyor yapanlar. Gerçi yogadan korkuyorum ben neden bilmiyorum. Hiç yapmadığımdan olabilir mi :)=  


Gidiyorsun da kilo verdin mi derseniz valla veremedim üstüne de alıyorum. Beyim der ki "Kas yapıyorsun ağır geliyor" kendisine inanıyorum :D Zaten Karatay Diyetini de bıraktım. Kalori hesabına dönücem sanırım kızlar. Biraz da böyle deneyeyim en kötü diyetisyene gidicem. (Diyetisyen de ilk gidiş 150, sonra iki haftada bir 90mış sizce de çok pahalı değil mi :) )

<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..