4 Mart 2014

Real Techniques Miracle Complexion Sponge-Real Techniques Sünger

Artık spordan döndüğüme göre yazılarıma kaldığım yerden devam edebilirim :)

feelunique.comdan gelen ve çok mera ettiğim süngeri bayağıdır kullanıyorum. Bence gerçekten mükemmel kızlar <3

Hatta expert face brushı bir yana fırlatıp, direk süngere geçtim. Çünkü uygulaması daha kolay :)

Şimdi uygulama aşamalarına geçelim.... 

Real Techniques Sünger

Süngeri ıslatıp, sıkıyoruz.

Ben bu makyajımda BB kremi uyguladım. Zaten en nefret ettiğim şey birşey sürdükten sonra yapışıp kalmasıdır. O yüzden çok kolayıma geldi. Elime ürün alıp oradan kullandım.
Evet biraz fazla ürün yediği doğrudur. Ama ben zaten bunları bitiremeyeceğimden ve tarihi geçip büyük ihtimalle çöpe gideceğinden işime geldi :)
Kullanıyorsanız israf tabii....

Real Techniques Sünger

Süngerin yassı tarafı ile uygulama yapıyorum, sivri yeri ucu ise göz altları ve burun kenarları için bence biçilmiş kaftan :)

İşte makyajın sonucu....

Real Techniques Sünger

Kusura bakmayın çektiğim ışık pek de iyi değil, olduğu kadar artık :(

Ve de yaptığım önceki uygulamalar...

Real Techniques Sünger

 Yukarıdaki fotoğraflarda ise Loreal Lumi Magique fondöteni kullanarak uygulama yaptım. Bu fondötenden şurada bahsetmiştim hatırlarsanız :)

Şimdilik benden sünger uygulamaları bu kadar...

Bakalım bu sünger mi daha iyi yoksa beauty blender mı? Yabancı vloglar ve bloglarda bol bol tartışmışlar :) Bende öbüründen olmadığı için bir yorum yapamam elbet. Ama bu minnoştan çok memnunum sanki bir mucize :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..