6 Mart 2014

Silence Spa Macerası

Sanırım bu deneyimimi! yazmadan yatağa girsem çatlardım. Malum bu aralar hamama-spalara bayağı bir sardım :)

Sevgilim nöbete gidince bende kendimi çitilemeye veriyorum :Pp

Elbette ilk kez gideceğim yerler için de internetten kupon alıyorum. Tabii ki en çok işime gelenler eve en yakın olanlar.

Sadede gelecek olursak, geçen cumartesi kardeşimle birlikte Bradium'un hemen yanında, Silence Otel bünyesinde yer alan Silence Spa'ya gittik.

İlk gittiğimizde direk bize iki tane bone kitlediler. Aslında aklıma yanımıza bone almak da gelmişti ama evden çıkarken unuttum. Bu nedenle siz siz olun yanınıza bonenizi alın yoksa tanesi 5 TL'den resepsiyondan almak zorunda kalabilirsiniz.

Gitmeden kafamızda önce fitness da biraz ısınma, ordan havuz, sauna ve hamam şeklinde bir plan yapmıştık. Plana da harfiyen uyduk. Oldukça küçük bir spor salonu var, aslında otel fitnessinden çok da bir şey beklememek gerekiyor (MACFit'e kurban olayım). Spor bitince, boneleri kafamıza tıkıştırıp, birkaç tur havuzda yüzdük. 

Bir ara havuzun oradaki menüye bakayım dedim de, su 7 TL, cola 11-yoksa 14 müydü?- şeklindeydi fiyatlar :o

Arada belirtmem gereken diğer bir şey ise "Soyunma Odası".... Neresinden başlasam... Öncelikle dolapların kilitleri çalışmıyor. Bu durumu bana 14 Şubatta oraya giden bir arkadaşım da söylemişti ama tamamen unutmuşum. Herhalde düzeltirler bu kadar zamana diye düşündüm. İkinci sorun -bence tabii- inanılmaz küçük bir soyunma odası var. O kadar küçük ki, 2 kişi zor sığdık. Hatta en son çıkarken 2 hanım daha vardı. Biri çıktı 3 kaldık. Rahatça hareket edelim diye onunda çıkmasını bekledik. Sanırım benim mutfağım bile daha büyük :) Son olarak temizlik. Tuvaletleri biri insanlık dışı kullanmış ve o öyle orada kalmış. Yerler falan hak getire...

Çalışanların ilgisi ise gayet yerinde. Dolaplar sürekli açılmadığından ya da kitlenmediğinden her çağırdığımızda hemen geldiler. Tuvalet problemini söylediğimde ise "Çağırdık yukarıdan birini..." dediler. Fakat o biri bayağı geç geldi. Spa'nın tahminimce kendi temizlikçisi yok. 

Neyse oradan saunaya geçtik. Sauna da oldukça küçüktü. Benim en çok hoşuma giden şey ise sauna-hamam-buhar odası kadınlar için ayrı ve bir de unisex idi. Tabii ki kadın kısmına geçtik. Adamların arasında kirlerimizi kabartmak istemeyiz :)

Hamamı ise çok beğendim. Bir büyük bir de ufak kısmı vardı. Biz kardeşimle ufak kısma geçtik. Zaten tam teşekküllü gittiğimiz için oraya yayıldık. Maskeler, peelingler, sabun, şampuan, duş jeli vb. Güzelce temizlenip paklandık.

Fakat soyunma odasına gittiğimizde tekrar yıprandık. Zaten kolumuzu kaldıracak halimiz yoktu. İsyan ederek eve döndük :)

Bu arada geçen watsonsdan aldığım kelebek kese (hani şurada resmi var) o kadar uyduruk çıktı ki çıkışta attım.

Şöyle bir düşündüğümde gerçekten memnun kaldığımı söyleyemem. Spa havası desen hiç yok. Touch Spa bence daha iyiydi. Çok dinlenmiş, dingin bir şekilde eve dönmedik. Soyunma odası bizi yıprattı.

Geçen gün bir de Palestra'yı (Marriot'un içindeki) arayayım dedim. Haftaiçi 120 haftasonu 150 olarak fiyat alınca, "İyi günler....." deyip kapattım :) 

Şu an ciddi ciddi touch spa'dan yıllık üyelik almayı düşünüyorum. Önce bir beyimle görüşeyim de :)

Var mı hamam spa tavsiyeleriniz?


PS: Bostancı sahildeki yeri tekrar önerdi diğer hanımlar, ama burası daha temizmiş öyle dediler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..