30 Mart 2014

Yağsız Lorlu Biberli Çörek

Madem süper oldu bu tarifi de hemen paylaşmalıyım. Valla reklam yaptığımdan değil, bu tarifi de makarna lütfen! Tuğba Hanım sipariş kolisinin içinde yollamış. Ben de hemen denedim : )

Neler Lazım?

  • 2 su bardağı tam buğday unu (ben evde normal un olduğundan normal unla yaptım)
  • 1.5 su bardağı yoğurt
  • 2 adet yumurta
  • 2.5 yemek kaşığı karışık biber kurusu (evde böyle bir karışım olmadığından bundan da eklemedim :)
  • 1 su bardağı lor
  • 1.5 kibrit kutusu beyaz peynir (ben biraz bol koymuş olabilirim)
  • 1 paket kabartma tozu
  • tuz ve şeker (çok az)
Güzelce karıştırıyoruz (ben kocişe karıştırttım) küçük muffin, cupcake kaplarına dolduruyoruz. Resimde gördüğünüz üzere ben üstüne susam ve çörek otu ekledim. 170 derecede 25-30 dk içinde oluyor. 

Karatayı bıraktığım için sabah tostları, açmalarına ve de poğaçalarına geçmişken, bu tarif hızır gibi yetişti desem yeridir. Böyle bulut gibi pufidik yağsız hafif oldu. Tabi çok güzel olduğundan ben abartıp kahvaltı niyetine 4-5 tane yemiş olabilirim.

O kadar leziz ve de kolay ki kesinlikle denemelisinizz <3

Yağsız Lorlu Biberli Çörek tarif


Not: Bir porsiyonu yaklaşık 65 kcalmiş <3

4 yorum:

  1. mmm çok lezzetli görünüyor! ellerine sağlık.. en kısa zamanda denenecekler listeme aldım :)
    blogunu izlemeye almak istedim ama GFC hala çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa nasıl çalışmıyor :( benimki çalışıyor :) yoksa ben farkında değilim de benimki mi çalışmıyor :D

      Sil
  2. Merhaba,Makarna Lutfenden neler aldin?Onerebilecegin favorilerin var mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Makarna Lütfenin Brokolili Sebze Çorbası Karışımı ve Sebzelik Çorbalık Tahıl Karışımından memnun kaldım. Galeta unu da tam buğdaydan olduğu için hoşuma gidiyor :) Pırasalı Ispanaklı, Brokoli Ispanaklı, Karışık Sebzeli, Kerevizli Makarnasından, Karışık Sebzeli Tam Buğday ve Pırasalı Ispanaklı tam buğdayından da memnunum. Köfte harcı tam benim damak tadıma uymadı açıkçası. Makarnaları da genelde kadınlar beğenirken, benim kocam "Yine mi bu garip makarnalar" şeklinde tepki veriyor :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..