23 Mart 2014

Yves Rocher Alışverişi -Yine mi?-

Bir insan bir markadan hem bu kadar memnun kalmayıp hem de neden zırt pırt birşeyler alır :) Telefonuma gelen %30 indirim mesajı, şampuanımın bitmiş olması ve de selülit kremimin azalması sanırım şöyle bir uğramak için yeterli sebeplerdi :)

Özellikle selülit kremi birçok blogda bayağı övülmüş durumdaydı :) Aslında almayacak, nivea serumun bitmesini bekleyecektim ama kandırıldım :(

Yine kullanıp kullanıp memnun kalmadığım, kokusuna vurulduğum o şampuandan yine aldım. En azından doğal, parabensiz, deterjansız diye kendimi avutayım bari :)

Selülit kremi ise arada %30'u kaçırmamak için kaynayıverdi. Bir de pompa aldım, yine hiç sevmediğim zeytinyağlı duş jelini rahatça kullanmak için. Alışveriş yapana peeling hediye ediyorlarmış ya da maske. Yine herkesin memnun kaldığı kayısılı peelingten benim de olsun dedim :) 

yves rocherden neler aldım


Bu arada birbirlerine kaş göz yapıp versek mi vermesek mi düşünceleriyle sağolsunlar ama anti aging krem verdiler. Ben de kendimi savunarak "Ne anti-aging mi, bana mı?" diye veryansın ettim. Satış görevlisi "Kaç yaşındasınız, ben 25'im kullanıyorum" deyince ses etmedim. 

Allah aşkına anti aging için 40-50 olmak gerekmiyor muydu?  Neyse sonra "Bana hassas cilt için olan denemelerden verebilirseniz!" deyince de bunları -antiagingleri- paketten çıkarıp hassasları verdiler. Töbe yarappim :)

Bakalım bu ürünler nasıl şampuanı zaten sürekli boşu boşuna -sırf kendi saçımı koklamak için- alıyorum ya neyse :)

Herkese mutlu pazarlar <3

2 yorum:

  1. Yves Rocher bir zamanlar çok kullandığım bir markaydı. Meyveli serisi güzeldir. Ama en çok iki renkli olan göz makyaj temizleyicisini beğenirim. Makyaj temizleme sütü ve nemlendiricileri bence berbat. Şampuan, saç kremi ve maskesini annem kullanıyor. Ben 3 sene önce Yves Rocher'e çok gıcık olduğum bir olay yaşadım. O gün bugündür Body Shop'u tercih ediyorum. Bugün dayanamadım 3 al 2 öde kampanyasından çok da gerekli olmayan ama severek kullanacağım 3 şey aldım :) Kampanyalar hepimizi kandırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aslında body shopçuyum :) ama bana biraz uzak kalıyor :) 3 al 2 öde mesajı bana da geldi ama dedim kalsın artık :D

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..