19 Nisan 2014

Detox Suyu

Bu aralar kendi kendime zayıflamaya çalıştığım için detoks sularını araştırıyorum. İnternette göbek eriten ya da azaltan mı diyelim bir detoks suyu buldum. 

Hemen yaptım :)

Tupper'ın 750 ml su şişesi ve Tchibo'nun 500 gr kahve kavanozunu kullandım.

Suyumun içinde,

1 salatalık
10 taze nane yaprağı
1 portakal
1 limon vardı.

Önce iki şişemin içine de su doldurdum. 3/4 doldurmalısınız, çünkü içine diğer şeyleri tıkınca taşabilir.

Sırayla malzemeleri keserek ikisine paylaştırdım. Güzelce ağızlarını kapadım ve dolaba kaldırdım. Suyun bir gece dolapta beklemesi gerekiyormuş. Normalde ben su içmeyi severim ama bunları atınca çok leziz oldu. İşe giderken Tupper şişesini alıp, yanıma pipet de alıp gün boyu hüplettim Hatta tekrar su doldurdum ama beklemediği için çok aromatik olmadı. 

Ödem attırıyor, metabolizmayı hızlandırıyor, hatta yağ yakıyormuş.

Ertesi gün evde portakal kalmadığı için içine çubuk tarçın, limon, salatalık ve nane koyup yaptım ama nedense tarçın tadını hiç alamadım.

detoks suyu

Artık sularımı geceden hazırlayıp ertesi gün içiyorum ve de işe yarasınlar diye dua ediyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..