19 Nisan 2014

Life Style Spa

Merhabalar uzun zamandır pek yazamadığımı biliyorum. Üzerimde korkunç bir tembellik var! Gerçi ne zaman yok ki :) Bugün yazmaya değer bir deneyim yaşadığım için hemen sıcağı sıcağına paylaşmak istedim...

Life Style Spa'ya gittim ve tek kelime ile özetlemek gerekirse BAYILDIM!!!

Şimdiye dek gittiğim -5-6 tane olmuştur- spalar içinde gerçekten açık ara en iyisiydi diyebilirim. 

Life Style Spa, daha önce spor salonu ararken bahsettiğim Let's Club bünyesinde yer alıyor. Buraya tabii ki -bir ucuzcu olarak yine kuponla (kese-köpük) gittim. Sonuçta ilk kez gideceğim yer. Memnun kalır mıyım, kalmaz mıyım... Kendimi hiç riske atmıyorum :) Gerçi bileydim burası için bütün kuponları toplardım hihihihoho :) Ki ben artık buraya zaten giderim...

Hiç bir olumsuzluk göremediğim için neleri çok beğendim sıralayayım,

  • Her yer tertemiz mis gibi, her yerde görevliler var. Siz duştan çıksanız duş, wc'den çıksanız wc arkanızdan tekrar tekrar temizleniyor.
  • Çalışanlar inanılmaz kibar ve yardımsever. Sürekli bir ihtiyacım isteğim olup olmadığını sordular.
  • Kadın-erkek bölümleri ayrı. (Zaten bence de öyle olmalı!) Erkek bölümü var mı onu bile bilmiyorum! Rahatça giyinip soyunabilirsiniz. Kim gördü, aman kapı mı açıldı derdi yok.
  • Açık ferah. Bazı spalar gibi basık değil, içiniz kararmıyor neyse ki :)
  • Havlu sıkıntısı yok. "Yok size zaten verildi, şu kadardan fazla vermiyoruz" gibi moral bozukluğu yok. Gönlünce al kullan. Zaten "Getirelim mi? Lazım mı" diye hanımlar da soruyorlar.
  • Havuzuna bayıldım. Havuzun orada led ışıklı pembe bir duvar süsü vardı. Bir ara hipnotize oluyorum sandım. Dalmışım şekiller falan :)
  • Hamamı çok geniş, çok güzel. Tertemiz o garip gider kokusu oluyor ya bazı yerlerde, işte burada ondan yok!
  • Saunası da bence çok güzel ve genişti. Bol bol su da vardı. Gittiğim bazı yerlerde o su kovası boş olmuyor mu, sinirlerim tepeme çıkıyor...

Saunada ben :D

Şimdi gelelim neler yaptığıma. Her zamanki gibi saçımı Yves Rocher'in saç yağı ile sıvadım ve tepeden topladım. Bikininin üstüne peştameli sarıp -öncesinde ılık bir duş alıp- saunaya girdim. Yaklaşık 15 dakika durup çıktım. Hamam eşyalarımı -şampuan, krem, maske, duş jeli, ayak maskesi- yanıma alıp hamamın yolunu tuttum.

Natır hanım -böyle yazınca da komik oldu- zaten beni bekliyordu. Güzelce keseledi, köpükledi, masajını yaptı. Bu arada şunu belirtmekte fayda var. Buradaki natırlar biraz soyarak kese köpük yapıyor. Memeler falan fora! Totoşunuz falan çoğunlukla açıkta. Çekiniyorsanız bence baştan belirtmenizde fayda var. Eskiden ben de "Ay, aman" şeklindeydim ama artık saldım çayıra mevlam kayıra :) Temizlik uğruna canım feda :)

Sanırım annemden beri beni kimse bu kadar güzel yıkamamıştı! 




Kendimi teslim etmek suretiyle tertemiz, akça pakça oldum. Tam bitti derken, şampuanımı ve kremimi de sorunca dedim "Saçımı da yıkayacak!". İlk kez böyle bir şeyle karşılaştığım için şaşırmadım değil. Güzelce masajlarla, çitilemelerle saçım yıkandı kremlendi, durulandı. Valla kendimi osmanlı haremindeki bir cariye bir gözde gibi hissetmedim dersem yalan sölemiş olurum :) 

Zevkten dört köşe bir şekilde dinlenme odasına geçtim. Zencefilli ıhlamur çayımı bir sultan edasıyla içerken -yalnız yazarken farkettim kendimi çok kaptırmışım- az kalsın uyuyacaktım.

UU beybi işte hayat bu :)


Bu sarmandaki surat ifadesi aynen bende de vardı :)

Artık uyumamak için ve de havuza girmek için kalkayım dedim. Benden başka kimse olmadığı için 3-5 tur atıp özel havuzumun da keyfini çıkardım. 

Yüzme işim de bitince, ufak bir duş alıp, kremlenip, saçımı kurutup giyindim :) 

Ataşehir'e yakın oturun oturmayın, gerçekten şiddetle tavsiye ediyorum. İlgi, alaka, hijyen, nezaket, hizmet kalitesi ne ararsanız var. Hatta yüzerken aklıma "Bunu bloğa yazmıyim, kimse öğrenmesin, tek ben geleyim, havuzda bir başıma yüzeyim" diye sinsi sinsi şeyler de gelmedi değil :)

Yanınıza sadece parmak arası terlik -plastik terlik var ama kendinizinkini tercih ederseniz diye-, havuz için bone -yoksa girmek yasak-, kese götürmenizi tavsiye ederim.

Zaten hamam-spa çantası diye ayrı bir yazı yazıcam alınması gerekenler orada daha detaylı olacak.

Herkese kendine vakit ayırabildiği, kendini şımartabildiği bir hafta sonu dilerim..

Sevgiler....

4 yorum:

  1. Yaziyi gorunce sasirdim, tesadufun bu kadari:) bende gecen kuponla gidip inanilmaz memnun kaldim. Su an yine var hatta kupon,bilginize :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyiydi gerçekten :) Kuponu gördüm bir çift daha aldım :) Teşekkürler Sevgiler <3

      Sil
  2. Çok eğlenceli bir yazı olmuş, görsellere de ayrıca bayıldım :D
    Ben de aynı senin gibi keyfime düşkünüm, bayılırım saunaya, jakuziye :)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..