21 Mayıs 2014

At Kılı Fırçası Deneyimlerim

Allahım sen kimseye selülit verme.... Irsi diyorlar annemiz de yok ananemizde yok kimsede yok. 
Fakat ben de var :(

İşte zamanında yediğim Big Mac'ler, çıtır cipsler boğum boğum selülit olarak bana geri döndü :)

SSD (Selülitler savaş derneği) mi kursak ne :)

Neyse efendim, malum Eda Taşpınar'ın bin yıldır kullandığı güzellik sırrı At Kılı Fırçası sonunda, Watsons ve GNC'de satılmaya başladı. (Gerçi Brandium GNC'de göremedim ama..) Bir Brandium gezisinde bende sonunda kendisine kavuştum. Gerçi kasaya gittiğimde 39.... bilmem kaç TL -siz deyin 40- olduğunu öğrenince at gibi "fuhnsjsndnd" diye bir tepki vermek istesem de, aldım boynumu bükerekten. 

eda taşpınar at kılı fırça yorum

Ben fırçayı alalı yaklaşık bir hafta oldu ve aldığımdan beri her gece üzerinde yazdığı gibi, dizimden yukarı doğru dairesel hareketlerle fırçalıyorum da fırçalıyorum. Aslında daha sert olduğunu düşünmüştüm ama canım çok yanmadı. Gerçi bacaklar kıpkırmızı olmuyor değil ya fırçalamadan sonra : )

Valla yaklaşık her bir bacak için 5-6 kere aşağıdan yukarı yapıyor, sonrada selülit kremi sürüyorum. Zavallı kocam "Yine napıyorsun" diye sorduğunda can hıraş kırmızı bir suratla "Görmüyor musun totomu fırçaladığımı" diyerek mücadeleme devam ediyorum :) 

İşe yarıyor mu derseniz, sanki sık portakal kabuğundan yer yer şişliklere geçtik gibi. Kardeşim "Bunlar genişliyor sanki yaaaa!" diyerek bana moral mi verdi yoksa "Daha beter olmuşun mu" demek istedi pek anlamasamda, kullandıktan sonra bacaklarda bir hareketlenme oluyor elbet :)

Başka alan kullananlarda deneyimlerini paylaşsalar ne güzel olur
<3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..