14 Mayıs 2014

Düğün 1-Ben ve Tütüm

Hayır koca kadın nereden aklıma geldi esti bilemiyorum ama gelinlikten önce tütü giydim :)

Çok da komik oldu.

Üstelik de kendim yaptım! (tamam, annem ve kuzenim biraz yardım etti)

Şimdi tütüden önce olayları biraz geri sarmak istiyorum. Düğünden bir hafta önce tahminen ayın 20'si ve ben hala hastayım. İş yerinden izin alarak, sanki beş gün sonra evlenecek ben değilmiş gibi olanca rahatlığımla yayılmaktayım. 

Bari dedik Ankara'ya biraz erken gidelim. Malum 3 gün sonra evleniyoruz. Öyle evden almalar, ağlamalar ve de zırlamalar hiiiiç bana göre değil. Olamaz da.... Zaten tüm bu formalitelerden olağanca nefret ederken bir de o acitasyonları yaşasaydım kesin sinirden zona olurdum :)

Neyse sevgilim geldi beni aldı, kuzenim de sağolsun bizimle geldi. Yol boyunca biz tıkındıkça, şaşkınlıktan şaşkınlığa geçti :) (köprü mc donalds'ta big mac, 1 kg fındık, fıstık, kola, çikolata, varınca yediklerimizi saymıyorum zaten)

Akşam oturup, çay içerken (kocişin ailesinin evinde), "Hadi, ben tütümü yapacağım" dedim. Öncelikle herkes biraz şaşırdı ne tütüsü diye... Sonra ortaya çıkarınca, hepimizi gülme krizi tuttu.

Tütünün resmini en son koyacağım için, önce nasıl yaptığımı anlatayım.

Birinci adım belinizin çevresini saracak kadar, 3 parmak kalınlığında bir lastik bulmak. Sonra istediğiniz renklerde tülleri, lastikten geçiriyorsunuz. Tabii tüllerin istediğiniz boyun iki katı uzunluğunda kesilmesi ve az-çok eşit ende olması gerekli :) Şurada gerçekten çok güzel anlatmışlar. Oradan incelerseniz bence daha güzel olacak. Çünkü tam anlatmam mümkün olmayacak anlaşılan :)

İşte davul-zurna eşliğinde evden hoppidi-guppidi arabaya giderken tütüm ve ben :)

gelin tütüsü


Bir siyah-beyaz enstantene ? nasıl yazılıyordu yaaaa :)

tütü nasıl yapılır

Tabii ki hoplayan zıplayan bir gelin :)

Bu arada üstümdeki beyaz küçük ceketi, börülcem : P aldı. Biz bütün Ankara'da bulamadık. O buldu sağolsun. Markasını hatırlamıyorum. Tayt -yine börülcem aldı- Caldezonia. Malum tüllerin altına birşey giymek lazımdı :) Ayakkabılar Melissa -daha önce bahsetmiştim-. O soğukta-yağmurda üşüdüm mü? Vallaha üşümedim :) Sanırım göbek atmaktan ehheeh 


<3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..