14 Mayıs 2014

Düğün 2-Davulcu, zurnacı ve de gelin

Düğün günü bir önceki geceden yediğim serum sağolsun, tatlı tatlı uyumaya devam ederken -sanki serum yemesem uyumuyorum ya neyse- bir anda davulcu-zurnacı sesiyle uyandım.

Yani şimdi, bunlar benim için oldukça garip ve sıradışı şeyler. Yavaş yavaş misafirler de gelmeye devam ederken -tabi ki aşağı inmiyor ve hoşgeldiniz demiyor, tüm suratsızlığımla takılıyorum- saçıma maşa, makyaj çabaları içindeyim. Ama surat on karış. Gürültü kalabalık (hiç sevmiyorum ki!)

Sonra tatlış kayınvaldem gelerek, tatlış diliyle keyfimi yerine getiriyor. Üstüne dolma-börek vb. tıkınarak bir anda göbek atmaya, herkesi sevgiye boğmaya hazır hale geliyorum :)

Yani o kadar çok oynadım ki, düğün süresince bu kadar oynamamışımdır diyeyim size. 

Sonra bir de testi kırma durumu oldu o da adettenmiş :)


Haydi bakalım yandan yandan kızlar  : D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..