21 Mayıs 2014

Düğün Öncesi Nasıl Zayıflanır?

Asla anneler gibi 45 kg ile evlenemedim :) Takip edenler bilir insanlar düğün öncesi zayıflarken, biz daha ne kadar topaç olabiliriz diyerek kilo alma çabası içindeydik.

Şimdi bana "Zayıfsın, sen mi kilolusun?" diye ne olur kızmayın. Çünkü herkesin kendine uygun gördüğü, kendini mutlu hissettiği bir kilo var.

Evlenmeden önce 1-2 kez zayıflamayı denemiş ama başaramamıştım. Evlendikten sonra da kocikle "Karatay Diyeti" yapalım dedik de, ilk başlarda biraz versek de, Karatay'da "Ohh bu da serbest ondan da bol bol yiyelim çok sağlıklı" derken, dombay olma yolunda emin adımlar attık :) Koca paket pastırmalara, tereyağında yumurtalar kırıp yedik de yedik :) Ceviz, badem serbest dedik -gerçi kadın çay bardağı falan diyordu, biz günde yarım kg yedik-....

Sağlıklı beslenme çalışmalarım tatlı tatlı ilerlerken, arada biraz abartınca yine başa sardığımı fark ettim. Bu yüzden beni yememi kısıtlamayacak ama yasakçı bir rejim yapmak paklar diyerek, önceden de bir kez deneyip 10 gün sonra "Off sıkıldım" deyip yarım bıraktığım Dukan'a geri dönmek düştü :)

Tam 2 hafta önce başladığım Dukan Amca diyeti ile -allah dukan amcadan razı olsun- 54.6 iken 51.8'e düştüm. Spor deseniz iki haftada 3-4 kere salona gitmişimdir. 

Bence düğün öncesi hemen kg vermek isteyenler, hiç düşünmeden Dukan yapsınlar. Aman zararlıymış, şöleymiş, böleymiş diyenlere hiiiç aldırmayın. İşte onlar tontonlar tontonu dukanı çekemeyenler :) Evde yapan doktor var, sesi de çıkmıyor :) 


Artık herkes biliyor ama yine de kısaca Dukan'ın 4 evresi var; Atak, Seyir, Güçlendirme ve Koruma. Atakta sadece saf protein, Seyir'de protein ve sebze, Güçlendirmede sebze, protein, meyve, bakliyat, tam buğday yiyorsunuz. Tabii evrelerde ne nasıl oluyor onları araştırıp başlamak, en güzeli ise kitabı alıp başlamak kızlar :)

Ben ettim siz etmeyin! Düğün video mu izledim. Gıdılı gıdılı çıkmışım :(  Biraz üzüldüm valla neyse sağlık olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..