23 Mayıs 2014

Garanti Kek Tarifi

Bu tarif için bana dua edeceksiniz valla :) Ben yıllardır sofra özel çay saatine dua ediyorum :) Zaten tarifi de ordan aldım. Hem çok kolay hem çok leziz <3

Malzemeler

  • 4 yumurta
  • 2 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 şişe maden suyu
  • 1 paket vanilya 
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 su bardağı un
  • 3 çorba kaşığı kakao

Yapılışı

Yumurtalar çırpılır, üzerine toz şeker ilave edilir. İyice karıştırılır. Sıvıyağ, maden suyu ve vanilya eklenir karıştırılır. Kabartma tozu ve un eklenir karıştırılır. 

Karışımın bir kısmı kullanılacak kaba dökülür. Diğer kısmına kakao eklenir karıştırılır. Önceden döktüğümüz sade karışımın üstüne eklenir.

Önceden ısıtılmış 180 derece fırında yaklaşık 45 dakika pişirilir. 

Arada kontrol etmeyi unutmayın. Belki sizin fırınınız geç ya da çabuk pişirir kim bilir :)


Notlar

Hamur bayağı bir cıvık oluyor, "böyle kek hamuru mu olur!" deyip korkmayın vallaha da süper oluyor. Bir haftadan daha fazla, buzdolabı poşetinde dolapta sakladım hiç de birşey olmadı :)

Herkese afiyet olsun <3


kabaran kek tarifi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..