23 Mayıs 2014

Tırnak Bakımı

Eminim tırnak bakımında mükemmel bir örnek değilim ama yine de severek kullandığım ürünler var. Sanırım bunlardan biri de neredeyse ortaokuldan beri kullandığım kalyon markası :)

Geçenlerde kalyonda bir al ikincisi yüzde elliyi görünce ve ben de bayağı bir istiflemişim :)

favori tırnak bakım ürünleri

Sanırım kalyonun bin yıldır olan ürünü tırnak koruyucuyu bilmeyen yoktur. Bence diğer birçok markanın ürününden daha iyi. Bende gayet memnunum tabi ki sürdüğüm müddetçe.

Tırnak bakım yağı sol baştaki oluyor, o da güzel. Bence flormarınkinden daha iyi.

Açıkçası soldan ikinciye karşılık gelen peeling hiç bir işe yaramadığı üzere tam bir hayal kırıklığı.

Acı cilanın daha acılarını ve iğrençlerini de görmüştüm :) Yine de beni az da olsa engelliyor. Tırnak yemiyor et yiyorum, hatta yoluyorum. Özellikle derslerde falan sıkılırsam kan revan içinde çıkıyorum sınıflardan :)

Ama asıl kalyonun beni şaşırtan ürününe gelecek olursak; oje kurutucusu!!! Gerçekten çok iyi daha önce flormar, bir de hatırlamadığım başka bir ürünü kullanmıştım. Ellerimi kurutup mahvetmiş ayrıca ojeyi de kurutmamışlardı. Kalyoncum sen bir tanesin! Ortalığı biraz yağlayıp batırman dışında :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..