28 Haziran 2014

Bioderma Photoderm Max Ultra Fluid Güneş Kremi

Malum havaların iyice ısınması ile bende çılgın bir güneş koruyucu krem arama telaşı başladı.

İnternetten aradım bakındım yağsız (oil free), suratımdan taşmayacak, sivilce yapmayacak bir ürün aradım. Arama tarama çalışmaları sonucunda  Bioderma Photoderm Max Ultra Fluid Güneş Kremi'ni buldum.

Düşünmeden koşarak eczaneden gittim aldım ve PİŞMANIM.

Anneme verdim arkadaşlar.




Elbette her ürün herkes için uygun olmayabilir ama ben yağsız bir doku göremedim. Gün boyu suratımdan resmen taştı ve üstüne üstlük de sivilce yaptı. Diğer bir ifadeyle suratım kremi kustu.

Bu sonucun üstüne herkesin çok methettiği Kiehls'e bakayım dedim. Hani hafif yapıda 50 SPF bir kremi var ya onu gidip denedim işte o gerçekten güzeldi. Keşke onu alsaymışım en azından kullanırdım :(


Başka deneyeniniz var mı? Bana bozuk ürün falan mı denk geldi meraklardayım :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..