28 Haziran 2014

Bioderma Sensibio H2O

Güneşli bir İstanbul sabahından herkese günaydın :)

Uzun zamandır ihmal ettiğim bloğa bugün hızlı bir geri dönüş yapayım diyorum.

Son zamanlarda kullandığım bir kaç ürünle başlamak istiyorum.

Sanırım benden başka kullanmayan kalmamıştır ama ben yine de hala hiç denememiş olanlar için 
Bioderma Sensibio H2O yazayım dedim.

en iyi makyaj temizleyici


Bu ürünü tek bir cümleyle özetlemem gerekirse "Artık başka makyaj temizleyici kullanmayı düşünmüyorum!" diyebilirim. 


Öncelikle diğer makyaj çıkarıcıların -memnun kaldığım çift fazlıların bile- gözde bıraktığı o vıcık yağlı his yok. Zaten dünyanın en berbat makyaj temizleyici ilan ettiğim ve şurada yazdığım  korkunç Loreal üç etkili makyaj temizleyiciden bahsetmek bile istemiyorum. İnsan maazallah görme duyusunu kaybediyor. 

Su gibi bir şey işte tertemiz. Hani bazen gözünüzü çıkarır ama yine içinden makyaj kalıntısı toplarsınız, tam temizlenmez. Ya da gözünüzün altı siyah siyah olur. İşte bu ürünle benim böyle bir sorunum kalmadı.

Gerçekten çok memnun kaldım. Dünya uyduruğu Loreal bitsin, -bitirmeden atamama huyum kurusun- bunlardan alacağım bol bol :)

Resimdekini öbür eve aldım da kendimin henüz yok :)

Memnun kalmayan yoktur diye düşünüyorum, yoksa var mı?

<3





2 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli..