5 Haziran 2014

Dermokozmetik Alışverişim -Gitti Paralar-

Geçenlerde ekmek almak için çıktığım evden bir anda elim kolum dolu kremle dönüverdim. 

Aslında yüz kremim bitmiş, bb ve göz kremim de azalmıştı. Ekmeği almadan "Hadi bir eczaneye gideyim de vichy bb'yi deneyeyim olmadı bir de cilt analizi" yaptırayım dedim. 

Doğrusu Novada eczanesinde çalışan genç hanımı çok seviyorum. Her zaman güler yüzlü ve çok tatlı. Gözlerim onu arar halde analiz yapma makinesinin başındaki genç kadına yöneldim "Analiz yaptırabilir miyim?" diyerekten. 

Kendisi on karış suratıyla "Ne analizi" modundaydı. Utanmasa dövecekti. Sanki kırk yıllık arkadaşım gibi "Bak görüyor musun gözeneklerin çok dolmuşşşş" sorgular bit tavırla "Hangi kremi kullanıyoosın sen?" gibi laflarıyla laubali bir şahsiyetti. Ekranı göstererek "Bak görüyo musun lekelerin var!!" "Kırışıklıkların da çıkmış" Bu arada ben ekranı görmüyorum parladığı için, bunu da ifade etmeme rağmen ekranı falan da eğmiyor-çevirmiyor!

"Yani 29 yaşındayım, olur artık yavaştan kırışık" diyorum, yine "Hayır çok erken" şeklinde ağzımın payını alıyorum :) Sanki kendisi akranım, ne biçim çalışan anlamadım. Bir daha uğradığımda da söylerim yani neler yaşadığımı... Tabii onun orada olmaması lazım :) Döver möver maazallah : D

Neyse sonra benim hanım geldi de alışverişe başlayabildim.

İşte aldıklarım


dermo kozmetik ürünler


Termal suya pek ihtiyacım yoktu ama benim bey ne zaman araba kullanmaya başlasa uykusu geldiğinden suratına sıkıvermek için hanımlar : D

Gerçi deniz kenarında da fena olmuyor hani ferah ferah. Avene daha iyi dedikleri için Vichy, La Roche yerine bunu deneyeyim dedim.


nirvanesque yeux göz kremi yorum

Şu an önceden aldığım Nirvanesque ikinci şişedeyim. O daha çok nemlendirmek içinmiş. Bu ilk kırışıklara falan da iyi geliyormuş. Bakalım kullanıp göreceğiz :)

creme fraiche de beaute light krem kullanan

Bundan bir önce La Roche'un bir yüz kremini kullandığımdan bahsetmiştim. Ama ondan pek memnun kalmadığımdan, Nuxe'a geri döndüm. Şimdilik iyi gidiyor. Fakat kokusunu pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. 

Şimdi yukarıda aldığım vitamine de başladım da, ondan mıdır yoksa kremden midir bilmiyorum, sanki yüzümdeki hafif lekelerde ve gözenekli görünümde azalma olduğunu itiraf etmeliyim :)

clarifying cream mask nuxe

Maskeyi birazdan denemeyi düşünüyorum. Bu da gözenekleri temizliyormuş.

Bu arada cildim hassas ve kuru çıktı :) Ayrıca lekeler, kılcallar da cabası. Bakalım ürünlerimiz ne kadar işime yarayacak.

Vitamin ve BB kremden detaylı bahsetmek istediğim için başka başlıkta anlatmayı planlıyorum : D

Herkes kendine iyi baksın
<3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..