2 Haziran 2014

Düğün 5-Gelin Saçı ve de Makyajı

Merhabalar :) 

Başlığımızdan anlayacağımız üzere sırada saç ve makyaj konusu var!

Tabii biz İstanbul'da düğün Ankara'da olduğundan, benim de Ankara'daki kuaförler hakkında hiçbir fikrim olmadığından Helincim bu işleri de halletti sağolsun <3

Aslında iki kere saç, bir kez makyaj provasına gidip gelmemize rağmen -hatta biri orijinal duvakla olmak üzere- saçımın provalarla alakası yoktu, makyajım ise daha hafifti :) Çünkü makyajdan sonra sevgilim "Bu sen değilsin!" demişti hehehe....

Öncelikle naçizane tavsiyem -bana da Helin demişti- saçınızı açık bırakmayın... Hepimizin hayali maşalı uzun saçlara duvak takmak olabilir ama, o saçlar hem düşüyor hem de püsür oluyor :(

Düşünün iki kez açık maşalı saçla prova yaptım, kına da maşa yapıp da o saçların tepesi kafama yapışıp, tül tül olup, sıcaktan kurdeşen dökünce -ki saçlarım da aslında dalgalı- düğünde açık saçla duramayacağıma kanaat getirdim.

Yani yaz olur, kır olur, deniz kenarı olur, tek nikah olur, ya da hali hazırda bekleyen sürekli kuaförünüz olur. O zaman düşünebilirsiniz : D

bridal hair

Önce saçlar Lulu gibi maşalandı :)

bridal hair

Sonra o maşalar açıldı :)

bridal hair

Spreyleme :)

bridal make up

Makyajjj :)

bridal bun

Saçın arkası :)


gelin topuzu
Duvak takılırken (bu arada sağ gözüme de parmak sokup az dağıtmışım, neyse sonra düzelttik)

Zaten saç ve makyajın son hali diğer resimlerde gözüktüğü için daha fazla eklemedim.

Söylediğim gibi saçım hakkında en ufak bir fikrim olmadan, kendimi Ethem Bey'e teslim ettim. "Şöyle yapalım" dedi ve de yaptı. Saçım nasıl olsun diye benim de bir fikrim yoktu açıkçası :)

Kuaförün adını hatırlamıorum ama Ümitköy Mado hizasında bir yerdi :)

Bakın bu kadarı aklımda kalmış :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..