2 Haziran 2014

Düğün 6-Organizasyon ve de Fotoğraf

Önce salondan bazı resimler gösterip nasıl bir masa ve salon düzeni yapmışız onlara bakalım :)



Salona hareketlilik katsın diye iki çeşit süs çiçek kullanıldı. Kış ortası olduğu için zaten canlı çiçek işine ve de riskine hiç girmeyelim dedik.

Şamdanlardaki mumlar sonradan yakılınca güzel bir atmosfer oldu.

Beyaz tiffany sandalye, üstüne bağlanan tül ve suplaları biz seçtik.

Zaten organizasyon şirketiyle belli bir paket dahilinde anlaşıyorsunuz. Ona göre bazı şeyler dahil oluyor, bazıları ise ekstra örneğin suplalar ekstra kategorisine giriyor :)



Nikah masası ayakta olsun istedik... Artık oturmalı nikah mı kaldı yahu :) Yani şahsen ben tercih etmem  :)


Bu da salonun girişi :)

Gelinliğimi de arkadan görmüş oldunuz bu arada...

Hangi organizasyon firması ile çalıştınız derseniz 312 organizasyon idi. Organizasyon sürecinde ufak tefek bazı aksaklıkların yanı sıra beni rahatsız eden çeşitli durumlar da oldu. : /

Özellikle etek tutan kız -siz işte hoş geldin derken misafirlere eteğinizi tutsun diye bir kız görevlendirmişler- kız defalarca eteğime mi basmadı, milletle mi muhabbetlere dalmadı, eteği havalara kadar mı kaldırmadı daha neler yani...... Diğer mevzuları burada saymıyorum....

Fotoğrafçımıza gelince "düğün öyküsü" ile çalıştık. Gerçekten çok memnun kaldık. Kendisi  de harika bir insan :) İşte gözü kapalı tavsiye edebilirim 

İsteyenlere iletişim adreslerini de elbette verebilirim :)





2 yorum:

  1. merhaba,
    öncelikle hayırlı olsun.
    litai otel ile hangi menü için ne kadara anlaşmıştınız? yemekleri nasıldı?

    organizasyon firması ile yaşadığınız sıkıntıları paylaşır mısınız?

    müzik orkestranız hangisiydi? ve ne kadara anlaşmıştınız?

    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok teşekkür ederim. Düğünün maddi kısmına hiç karışmadığım için neye ne kadar verildi açıkçası bilmiyorum. Yemekler oldukça güzeldi.(Gerçi yedin mi diye sorarsanız pek yiyemedim, etraftan öyle duydum) Orkestrayı ayrı bir postta anlatacağım fakat sanırım sanatçının adı Sertaç idi. Organizasyon sıkıntılarımı buradan yazmam pek etik olmaz. Mail adresinizi verirseniz paylaşabilirim.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..