5 Haziran 2014

Saç ve Tırnak İçin Vitamin

hsn formula vitamin kullanan

Bu gece dur durak bilmeden yazacağım sanırım. Tırnaklarım berbat halde olduğundan artık bir vitamin kullanmamın zamanı gelmişti. 

Gerçi Womens Ultra Mega kullandığımda yine tırnaklara az etkisi oluyordu, ama Womens Ultra Mega bitince Pharmaton'a geçtiğimden tırnak için ayrı bir ürün deneyeyim dedim

Kuzenim "Ben kullandım, çok da memnun kaldım" deyince, hemen alıverdim. 

Neredeyse bir haftadır kullanıyorum ve gerçekten işe yaradığını düşünüyorum. Saçlarım sanki daha canlı (Mythic Oil'den de olabilir) tırnaklarım ise cidden uzadı.  Bir arkadaşım da "Senin saçın mı gürleşti?" dedi. Yani lazere başlamışken, kıl tüy gürleştiren vitamin kullanmak da isabet oldu :)

Bu yüzden HSN'ye tam gaz devam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..