28 Haziran 2014

Solante Antiox SPF 50+ Anti-Aging Etkili Güneş Koruyucu Losyonu

Suratımın kusmayacağı hafif dokulu kremlerden biri de işte bu :)

Her ne kadar geçen sene anneme kakalamaya çalışsam da -o zaman niye beğenmemişim bilemiyorum- son aldığım biodermadan da memnun kalmayınca Solante Antiox SPF 50+ Anti-Aging Etkili Güneş Koruyucu Losyonuna bir şans daha vereyim dedim.

İyi ki de vermişim. Hiç bir ağırlığı, kokusu yok. Hemen emiliyor, yapış yapış suratta kalmıyor. Elinizi yüzünüze sürünce bulaşma da yapmıyor.

Valla çok memnunum hatta kılcal damarlı ciltler için bir versiyonu da mevcutmuş. Burnumun etrafında kılcallanma var, o yüzden bu bitince ondan almayı düşünüyorum.


yağsız güneş kremi

yağsız güneş kremi


2 yorum:

  1. Çok beğendim.Bi bakıym bende....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de çok memnunum :) Bu bitince kılcal damar için olanını alıcam :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..